Ілон Маск назвав стрічку The New York Times на Twitter діареєю
03 Кві 2023, 17:04

Ілон Маск назвав стрічку The New York Times на Twitter діареєю

Газета The New York Times втратила свій значок верифікації свого акаунта у Twitter через відмову платити за цей привілей.

Основний акаунт The New York Times, який має близько 55 мільйонів підписників, більше не має позначки верифікації, хоча кілька акаунтів його підрозділів залишаються досі верифікованими. Акаунти NYT Books і Food зберегли свої неоплачені сині галочки, тоді як NYT Travel має золотий значок, оскільки він пов’язаний з офіційною організацією в Twitter. Газета стала одним з перших великих новинних видань, яке заявило, що не буде платити за верифікацію своїх акаунтів у Twitter.

Ілон Маск у відповідь обурився через це, бо газета бере плату за підписку також. Він назвав видання лицемірним і охарактеризував його матеріали «пропагандою».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«​​Їхня стрічка — це твіттер-аналог діареї. Це нечитабельно», — написав Ілон Маск.

«Ми не плануємо платити щомісячну плату за верифікацію для наших інституційних акаунтів у Twitter», — заявив представник New York Times, додавши, що компанія буде відшкодовувати журналістам витрати на використання Twitter Blue «лише в рідкісних випадках, коли цей статус буде необхідним для цілей репортажу».

Інші видання, такі як CNN і Los Angeles Times, заявили, що не планують платити за верифікацію на платформі. Bloomberg News також заявив, що не буде відшкодовувати співробітникам витрати на акаунти Twitter Blue.

Розкажіть друзям про новину