IKEA зруйнувала ідеальну картинку своїх каталогів сечею та рвотою
02 Жов 2023, 12:43

IKEA зруйнувала ідеальну картинку своїх каталогів сечею та рвотою

Виставкові зали IKEA покликані надихати, але від останньої рекламної кампанії бренду може просто знудити. Далека від зображення ідеальних будинків у каталогах, норвезька IKEA ламає шаблони відвертою рекламною кампанією, створеною у співпраці з агентством TRY Oslo.

У трьох рекламних роликах на меблі мочаться, блюють і навіть руйнують їх на вечірці, при цьому затишок осель заплямований самим життям. Ці сцени руйнують ілюзію недоторканості зображень, які зазавичай представлені на сторінках каталогів, підкреслюючи той факт, що «Life is Not an IKEA Catalog», і насправді воно сповнене хаосу та нещасть.

Одна з фотографій, на якій зображено матір, якій погано, намагаючись спілкуватися зі своїм малюком, викликала бурхливі дискусії у Норвегії. Хоча декого це дещо насторожило, більшість глядачів оцінили чесність і достовірність, які вона виводить на перший план.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Меблевий гігант поспішив запевнити покупців, що постраждалі товари можна почистити, а запчастини для зламаних деталей можна знайти в Інтернеті за кілька кліків. Ця кампанія підкреслює, що товари ІКЕА — це не лише естетика, вони створені для того, щоб витримувати виклики повсякденного життя.

Селін К’єнслі, маркетинг-менеджер ІКЕА в Норвегії, зазначає, що креативна кампанія покликана передати «більш чесні сторони життя вдома» і те, як товари бренду створюються, щоб витримувати суворі умови повсякденного життя.

«Хороший дизайн — це більше, ніж просто гарний вигляд у каталозі», — додає К’єнслі.

«Товари ІКЕА створені для того, щоб ви могли справлятися з повсякденними справами, адже ми віримо, що і меблі, і ваш дім призначені для використання, — сміється керівник відділу маркетингових комунікацій ІКЕА Норвегія Анніка Морч Асте. — Звичайно, трохи неприємно бачити по телевізору наші товари, вкриті блювотою та собачою сечею. Але життя не завжди буває чистим і охайним, тому ми вважаємо, що дуже добре, що кампанія може відображати саме це».

Розкажіть друзям про новину