ІКЕА відійшла на задній план, коли вступили у дію справжні реалії батьківства.
Кампанія ІКЕА «Proudly the Second Best» визнала, що діти завжди надають перевагу часу з батьками, а не іграм у спальні, де панує ІКЕА.
Оспівуючи стосунки між дітьми та батьками, шведський рітейлер продемонстрував асортимент меблів на замовлення, які потрібні маленьким дітям, наприклад, стільчик для годування, стільчик-стелець і дитяче ліжечко.
Карла Клумпенаар, генеральний менеджер з маркетингу, комунікацій, високочастотного та роздрібного дизайну в ОАЕ, Катарі, Єгипті та Омані в Al-Futtaim ІКЕА, прокоментувала: «…смиренність – це цінність, яка живе в серці нашого бренду. Те, що батьки є першим вибором для своїх дітей, відображає це основне переконання. Неважливо, що ми поступаємося батькам, ми насправді пишаємося цим. За допомогою цієї кампанії ми сподіваємося поширити цю цінність бренду та відсвяткувати батьківство через кілька каналів».
Кампанія розроблена у партнерстві з агентством David Madrid та Ingo Hamburg і позиціонує ІКЕА як фундамент сучасного сімейного життя, а також закликає до економного ставлення до витрат.