ІКЕА пролила світло на монстрів у дитячих спальнях у моторошній кампанії
25 Жов 2023, 12:36

ІКЕА пролила світло на монстрів у дитячих спальнях у моторошній кампанії

На Геловін ІКЕА зіграла мисливця за привидами, звернувшись у новій кампанії до вічного дитячого страху — монстрів, що ховаються в дитячих кімнатах. Цей досвід передається з покоління у покоління, і кожен пам’ятає цей страх, що причаївся під ліжком, за дверцятами шафи або, можливо, заховався за шторою.

Об’єднавшись із рекламними агентствами Ogilvy UK та Ogilvy Germany, шведський гігант представив кампанію «Monsters Not Included», яка не лише проливає світло у прямому та переносному значенні на практичність меблів IKEA, а й пропонує унікальну гарантію: кімната дитини буде зоною, вільною від монстрів.

Освітлювальні рішення підтверджують, що в темряві в дитячих кімнатах не мешкають монстри.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Реклама звертається не лише до дітей, а й до батьків з усього світу, які мають подібний досвід.

«Наша остання кампанія до Хелловіну дуже близька мені як матері», — зазначила Карла Клумпенаар, генеральна менеджерка з маркетингу, комунікацій і ритейл-дизайну в Al-Futtaim IKEA в ОАЕ, Омані, Катарі та Єгипті.

«Monsters Not Included» — це грайливе нагадування ІКЕА про силу добре продуманих рішень.

Візуальні образи збігаються із запуском першої в історії ІКЕА колекції до Гелловіну, яка включає декор на тему привидів, кажанів і гарбузів, щоб запросити моторошну присутність у оселю.

Розкажіть друзям про новину