ІКЕА пролила світло на монстрів у дитячих спальнях у моторошній кампанії
25 Жов 2023, 12:36

ІКЕА пролила світло на монстрів у дитячих спальнях у моторошній кампанії

На Геловін ІКЕА зіграла мисливця за привидами, звернувшись у новій кампанії до вічного дитячого страху — монстрів, що ховаються в дитячих кімнатах. Цей досвід передається з покоління у покоління, і кожен пам’ятає цей страх, що причаївся під ліжком, за дверцятами шафи або, можливо, заховався за шторою.

Об’єднавшись із рекламними агентствами Ogilvy UK та Ogilvy Germany, шведський гігант представив кампанію «Monsters Not Included», яка не лише проливає світло у прямому та переносному значенні на практичність меблів IKEA, а й пропонує унікальну гарантію: кімната дитини буде зоною, вільною від монстрів.

Освітлювальні рішення підтверджують, що в темряві в дитячих кімнатах не мешкають монстри.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Реклама звертається не лише до дітей, а й до батьків з усього світу, які мають подібний досвід.

«Наша остання кампанія до Хелловіну дуже близька мені як матері», — зазначила Карла Клумпенаар, генеральна менеджерка з маркетингу, комунікацій і ритейл-дизайну в Al-Futtaim IKEA в ОАЕ, Омані, Катарі та Єгипті.

«Monsters Not Included» — це грайливе нагадування ІКЕА про силу добре продуманих рішень.

Візуальні образи збігаються із запуском першої в історії ІКЕА колекції до Гелловіну, яка включає декор на тему привидів, кажанів і гарбузів, щоб запросити моторошну присутність у оселю.

Розкажіть друзям про новину