Тиждень моди в Копенгагені створив гру зі стилізацією аватарів
08 Сер 2023, 13:23

Тиждень моди в Копенгагені створив гру зі стилізацією аватарів

Компанія-розробник мобільних ігор DREST об’єдналася з Тижнем моди в Копенгагені задля створення гри на честь модної події. Партнерство має на меті донести талант скандинавської спільноти в галузі моди до ширшої аудиторії та дослідити взаємозв’язки між диджитал і ігровим світом.

Гравці зможуть стилізувати свої аватарки для різних випадків протягом Тижня моди, таких як відвідування показів або вечері з інфлюенсерами.

У завданнях представлені бренди, які беруть участь у Тижні моди, зокрема Ganni, Remain та Stine Goya, а також копенгагенські таланти, такі як Cecilie Bahnsen та Ester Manas. Ігровий процес має на меті представити їхні історії та запропонувати продукти героїв для стилізації аватарів.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Люсі Йоманс, засновниця та співголова DREST, зазначила, що Тиждень моди в Копенгагені ідеально підходить для платформи завдяки своєму веселому, грайливому та енергійному характеру, а також ідеї сталого розвитку, яку Drest щиро поділяє.

На додачу до випробувань, DREST також співпрацює з Тижнем моди в Копенгагені, щоб продемонструвати ексклюзивні образи від таких брендів, як Ganni та Ester Manas. Гравці матимуть можливість стилізувати ці образи у грі, ще більше занурюючись у атмосферу Тижня моди.

Сесілі Торсмарк, генеральний директор Тижня моди в Копенгагені, висловила захоплення партнерством з DREST і потенціалом, який воно пропонує, щоб донести талант скандинавської модної спільноти до ширшої аудиторії. Вона розглядає цю співпрацю як можливість дослідити нову територію в ігровій сфері та сприяти розвитку зв’язків у диджитал сфері.

DREST був заснований у 2019 році. Наразі компанія співпрацює з понад 260 брендами класу люкс, включаючи Cartier, Christian Louboutin, Fendi, Gucci, Prada та Valentino, і досягла доходів у розмірі 72,5 мільйона фунтів стерлінгів у 2022 році. Нещодавно компанія залучила 15 мільйонів фунтів стерлінгів на розробку DREST 2.0.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео