Компанія-розробник мобільних ігор DREST об’єдналася з Тижнем моди в Копенгагені задля створення гри на честь модної події. Партнерство має на меті донести талант скандинавської спільноти в галузі моди до ширшої аудиторії та дослідити взаємозв’язки між диджитал і ігровим світом.
Гравці зможуть стилізувати свої аватарки для різних випадків протягом Тижня моди, таких як відвідування показів або вечері з інфлюенсерами.
У завданнях представлені бренди, які беруть участь у Тижні моди, зокрема Ganni, Remain та Stine Goya, а також копенгагенські таланти, такі як Cecilie Bahnsen та Ester Manas. Ігровий процес має на меті представити їхні історії та запропонувати продукти героїв для стилізації аватарів.
Люсі Йоманс, засновниця та співголова DREST, зазначила, що Тиждень моди в Копенгагені ідеально підходить для платформи завдяки своєму веселому, грайливому та енергійному характеру, а також ідеї сталого розвитку, яку Drest щиро поділяє.
На додачу до випробувань, DREST також співпрацює з Тижнем моди в Копенгагені, щоб продемонструвати ексклюзивні образи від таких брендів, як Ganni та Ester Manas. Гравці матимуть можливість стилізувати ці образи у грі, ще більше занурюючись у атмосферу Тижня моди.
Сесілі Торсмарк, генеральний директор Тижня моди в Копенгагені, висловила захоплення партнерством з DREST і потенціалом, який воно пропонує, щоб донести талант скандинавської модної спільноти до ширшої аудиторії. Вона розглядає цю співпрацю як можливість дослідити нову територію в ігровій сфері та сприяти розвитку зв’язків у диджитал сфері.
DREST був заснований у 2019 році. Наразі компанія співпрацює з понад 260 брендами класу люкс, включаючи Cartier, Christian Louboutin, Fendi, Gucci, Prada та Valentino, і досягла доходів у розмірі 72,5 мільйона фунтів стерлінгів у 2022 році. Нещодавно компанія залучила 15 мільйонів фунтів стерлінгів на розробку DREST 2.0.