5 вересня Фокстрот офіційно презентував концепцію «ХОЧ?» — новий підхід у покупках, що спрощує процес вибору товарів, допомагає покупцям швидко знайти техніку, яка найбільше відповідає їхнім бажанням і очікуванням.
Техніка й гаджети, позначені як «ХОЧ?», ретельно відбираються за кількома важливими критеріями:
- якість — товари проходять професійний відбір, щоб відповідати високим стандартам якості;
- популярність серед користувачів — відгуки та досвід реальних користувачів враховуються при виборі продукції»
- вигідні умови покупки — Фокстрот забезпечує конкурентні ціни, зручні умови доставки, а також можливість використання кешбеку та придбання в кредит.
Комунікація «ХОЧ?» відображає не тільки рекомендації у підборі товарів, а й креативний підхід в оформленні. Візуальний концепт у стилі «стикер бомбінг» розроблено креативною інхаус-командою ритейлера. Цей стиль як культурне явище виник на вулицях великих міст, де художники використовували стіни як полотно для самовираження і був обраний не випадково. Він вирізняється динамічністю, енергією та сучасністю, що робить його ідеальним для взаємодії з різними віковими групами.
Пропозиція триватиме у магазинах Фокстрот, на сайті і в мобільному застосунку на постійній основі. Перелік товарів з позначкою «ХОЧ?» буде регулярно оновлюватися.