«ХОЧ?»: український ритейлер електроніки представив нову комунікацію
10 Вер 2024, 16:43

«ХОЧ?»: український ритейлер електроніки представив нову комунікацію

5 вересня Фокстрот офіційно презентував концепцію «ХОЧ?» — новий підхід у покупках, що спрощує процес вибору товарів, допомагає покупцям швидко знайти техніку, яка найбільше відповідає їхнім бажанням і очікуванням.

Фокстрот — ритейлер з найбільшим досвідом, тому він детально розуміється на побажаннях в техніці і точно знає, що хоче кожен. Наша концепція «ХОЧ?» саме про це. Більше не потрібно витрачати години на пошуки того самого гаджету по магазинах або серфити простори сайту. Фокстрот заощаджує час, зусилля, а інколи і нерви наших покупців, підібравши гаджети, техніку для дому та інші товари за усіма вимогами.
Олег Нікольський
маркетинг директор Фокстрот

Техніка й гаджети, позначені як «ХОЧ?», ретельно відбираються за кількома важливими критеріями:

  • якість — товари проходять професійний відбір, щоб відповідати високим стандартам якості;
  • популярність серед користувачів — відгуки та досвід реальних користувачів враховуються при виборі продукції»
  • вигідні умови покупки — Фокстрот забезпечує конкурентні ціни, зручні умови доставки, а також можливість використання кешбеку та придбання в кредит.

Комунікація «ХОЧ?» відображає не тільки рекомендації у підборі товарів, а й креативний підхід в оформленні. Візуальний концепт у стилі «стикер бомбінг» розроблено креативною інхаус-командою ритейлера. Цей стиль як культурне явище виник на вулицях великих міст, де художники використовували стіни як полотно для самовираження і був обраний не випадково. Він вирізняється динамічністю, енергією та сучасністю, що робить його ідеальним для взаємодії з різними віковими групами.

Основна ідея концепції — створити візуальний ефект, який неможливо проігнорувати. Відвідувачі магазинів та користувачі онлайн-ресурсів одразу помітять новий підхід, що робить процес вибору товарів простішим та більш цікавим. Стиль пропагує дух свободи та креативності. «ХОЧ?» — це наше запрошення до клієнтів, які знають, чого вони хочуть і не бояться це отримати.
Микола Сафтюк
креативний директор Фокстрот

Пропозиція триватиме у магазинах Фокстрот, на сайті і в мобільному застосунку на постійній основі. Перелік товарів з позначкою «ХОЧ?» буде регулярно оновлюватися.

Розкажіть друзям про новину