Компанія з виробництва коньячних виробів Hennessy об’єдналася з культовим репером Nas, щоб випустити лімітовану серію пляшок, присвячених 50-річчю хіп-хопу. Вони представлять пляшку, укомплектовану спеціальним логотипом «HenNASsy» на диджитал-заході 20 липня.
У рамках кампанії бренду «Rep Yours», зокрема, буде застосовано маркетингову активацію за допомогою штучного інтелекту, яку назвали Hennessy AI.bum Covers. Інструмент використовує ШІ для перетворення селфі на обкладинки альбомів, натхненні різними епохами хіп-хопу.
11 серпня Hennessy також співпрацюватиме з амбасадорами на 14 американських ринках, щоб відзначити внесок кожного міста у розвиток хіп-хопу. Крім того, Nas озвучив фільм, присвячений цьому жанру. Цей крок робить Hennessy однією з останніх компаній, що з’явилася на ринку навколо знакової події в історії хіп-хопу.
«Hennessy є беззаперечною опорою хіп-хопу, нерозривно вплетеною в тканину жанру та його глобального впливу протягом десятиліть», – зазначила Жасмін Аллен, старша віце-президентка Hennessy U.S.A.
В основі зусиль лежить логотип лімітованої серії пляшок HenNASsy, який буде у центрі святкування бренду 20 липня. До святкування також приурочено випуск чохлів AI.bum Covers, які дозволяють фанатам використовувати модні технології для того, щоб висловити свою вдячність хіп-хопу. Соціальний компонент може надати кампанії додатковий рівень захоплення та інтерактивності.