Heinz випустив соус для пасти, натхненний фільмом «Хрещений батько»
28 Лют 2024, 17:10

Heinz випустив соус для пасти, натхненний фільмом «Хрещений батько»

Оскільки все більше людей намагаються відтворити рецепти з телебачення та кіно, бренд кетчупу Heinz та кінокомпанія Paramount об’єднали зусилля, щоб випустити один із найкращих рецептів в історії кінематографу.

Новий лімітований соус для пасти «Heinz and The Godfather» містить інгредієнти, які детально описані у сцені з фільму «Хрещений батько», де Пітер Клеменца навчає Майкла Корлеоне готувати ідеальний соус для пасти.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Heinz UK (@heinz_uk)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

На підтримку запуску агенція VML Spain разом з командою Heinz розробили кампанію, що охоплює соціальні мережі (Meta, TikTok та Reddit), друковану та зовнішню рекламу, включаючи такі локації, як хмарочос «Скалка» та Лестер-сквер у Лондоні, з контекстним розміщенням, націленим на кінотеатри, кіносайти, назви фільмів та фан-групи «Хрещеного батька» у соціальних мережах.

Кайо Фонтенеле, директор нових підприємств Heinz, сказав: «Хрещений батько» від Paramount Pictures залишається одним з найвидатніших фільмів в історії кіно. І після того, як ми побачили, як Клеменца навчає Майкла готувати свій ідеальний соус для пасти, а також побачили зростаючу тенденцію в соціальних мережах, коли люди повторюють рецепти з улюблених фільмів і серіалів у себе вдома, ми зрозуміли, що саме компанія Heinz повинна нарешті донести цей культовий рецепт до народу».

Піпо Віргос, виконавчий креативний директор VML Spain, додав: «Коли ми дізналися, що один із найулюбленіших фільмів усіх часів і народів може бути рекламою соусу для пасти, це просто вразило нас до глибини душі. Для найкращого фільму потрібні найкращі томати, тож це має бути Heinz. Приурочивши випуск соусу до 50-річчя саги та церемонії вручення премії «Оскар», яка відбудеться наступного тижня, ми зробили пропозицію ще більш привабливою, щоб від неї було важко відмовитися».

Розкажіть друзям про новину