Heinz використав своє число 57, щоб нагадати про плутані римські цифри
27 Січ 2023, 16:27

Heinz використав своє число 57, щоб нагадати про плутані римські цифри

Напередодні Суперкубку LVII Heinz запустив «LVII Meanz 57», закликаючи глядачів відмовитися від римських цифр і назвати Велику гру такою, якою вона є насправді – 57.

Торік сотні людей вийшли у соціальні мережі під час Великої гри, щоб поділитися своїм розчаруванням та збентеженням щодо використання римських цифр. Щоб допомогти цим пристрасним шанувальникам бути почутими, Heinz запустив цей веб-сайт, де люди можуть проголосувати за те, чи нарешті настав час відмовитися від римських цифр. Бренд також закликав фанатів ділитися своїми думками у соціальних мережах, використовуючи хештег #LVIMeanz57.

На ознаменування цієї події компанія Heinz представила лімітовану серію пляшок для кетчупу зі спеціальним маркуванням та написом «LVII Meanz 57», де культова цифра 57 красується на етикетці вже понад 100 років.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Фанати, які голосують в опитуванні, незалежно від своєї точки зору, мають шанс виграти свою власну пляшку кетчупу.

«Щорічне повернення цих непрактичних римських цифр постійно викликає у шанувальників роздратування і подив», — каже Алісса Цицеро, бренд-менеджер Heinz. «Вже понад 100 років Heinz є синонімом числа 57, і цього року Велика гра LVII також. Що може бути краще для Heinz, щоб використовувати свою культову та торгову марку 57, щоб модернізувати цю практику і пояснити, що LVII Meanz 57? Ми знаємо, що глядачі по всій Північній Америці зацікавлені в цьому, і ми хочемо використовувати нашу платформу, щоб підняти їхнє розчарування».

Компанія Heinz перевірила знання перехожих (Heinz US та Heinz CA), і результати очевидні: римські цифри так само застаріли, як рахунки. Від загадкових символів до незрозумілих правил віднімання, фанати з усіх напрямків потрапляють у невизначеність.

«Ми вважаємо, що цифри легше зрозуміти, коли вони не є літерами. Ми підозрювали, що решта світу поділяє наше розчарування», — сказав Майк Дубрік, комерційний директор Rethink. «Люди, з якими ми розмовляли, погодилися з тим, що ми повинні просто зателефонувати за номерами 57, 57. І хто краще очолить цю зміну, ніж Heinz, який вже понад 100 років є синонімом числа 57».

Розкажіть друзям про новину