Heinz використав своє число 57, щоб нагадати про плутані римські цифри
27 Січ 2023, 16:27

Heinz використав своє число 57, щоб нагадати про плутані римські цифри

Напередодні Суперкубку LVII Heinz запустив «LVII Meanz 57», закликаючи глядачів відмовитися від римських цифр і назвати Велику гру такою, якою вона є насправді – 57.

Торік сотні людей вийшли у соціальні мережі під час Великої гри, щоб поділитися своїм розчаруванням та збентеженням щодо використання римських цифр. Щоб допомогти цим пристрасним шанувальникам бути почутими, Heinz запустив цей веб-сайт, де люди можуть проголосувати за те, чи нарешті настав час відмовитися від римських цифр. Бренд також закликав фанатів ділитися своїми думками у соціальних мережах, використовуючи хештег #LVIMeanz57.

На ознаменування цієї події компанія Heinz представила лімітовану серію пляшок для кетчупу зі спеціальним маркуванням та написом «LVII Meanz 57», де культова цифра 57 красується на етикетці вже понад 100 років.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Фанати, які голосують в опитуванні, незалежно від своєї точки зору, мають шанс виграти свою власну пляшку кетчупу.

«Щорічне повернення цих непрактичних римських цифр постійно викликає у шанувальників роздратування і подив», — каже Алісса Цицеро, бренд-менеджер Heinz. «Вже понад 100 років Heinz є синонімом числа 57, і цього року Велика гра LVII також. Що може бути краще для Heinz, щоб використовувати свою культову та торгову марку 57, щоб модернізувати цю практику і пояснити, що LVII Meanz 57? Ми знаємо, що глядачі по всій Північній Америці зацікавлені в цьому, і ми хочемо використовувати нашу платформу, щоб підняти їхнє розчарування».

Компанія Heinz перевірила знання перехожих (Heinz US та Heinz CA), і результати очевидні: римські цифри так само застаріли, як рахунки. Від загадкових символів до незрозумілих правил віднімання, фанати з усіх напрямків потрапляють у невизначеність.

«Ми вважаємо, що цифри легше зрозуміти, коли вони не є літерами. Ми підозрювали, що решта світу поділяє наше розчарування», — сказав Майк Дубрік, комерційний директор Rethink. «Люди, з якими ми розмовляли, погодилися з тим, що ми повинні просто зателефонувати за номерами 57, 57. І хто краще очолить цю зміну, ніж Heinz, який вже понад 100 років є синонімом числа 57».

Розкажіть друзям про новину