01 Лип 2024, 11:37

Heinz створив медаль для віртуозів томатного кетчупу

У своїй новій рекламній кампанії, створеній агенцією BETC Paris, Heinz віддав належне віртуозам томатного кетчупу, яких занадто довго ігнорували.

Хто ніколи не розбризкував томатний кетчуп на тарілку або бездоганну футболку сусіда? Від експертів з відкривання пляшок до невизнаних художників — усі знають цих повсякденних героїв, які шукають визнання.

Всі ці перемоги заслуговують на медаль і, перш за все, на гідне відзначення. Оскільки Heinz викликає ірраціональну любов серед мільйонів своїх шанувальників, гідною нагородою є відзначення найпалкіших з них у цій кампанії, де смак перемоги ще ніколи не був таким смачним.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Кампанія транслюється у Франції з 25 червня 2024 року у диджитал та друкованому вигляді.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео