Heinz створив етикетку-трафарет для тату
29 Лис 2023, 13:49

Heinz створив етикетку-трафарет для тату

У кетчупу Heinz є кілька серйозних шанувальників, настільки серйозних, що вони хочуть назавжди закарбувати логотип на своєму тілі.

Для цього бренд об’єднався з креативним агентством Rethink для проведення кампанії «Heinz Tattoo Label».

Лімітований випуск кетчупу має етикетку, що відклеюється і є трафаретом для татуювання. Трафарет може бути використаний тату-майстрами, щоб намалювати логотип Heinz, і у такий спосіб назавжди закарбувати на тілі шанувальників їхню улюблену харчову добавку.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Коли ми дізналися, що по всьому світу є люди з татуюваннями Heinz, ми не могли проігнорувати їхню прихильність. Тож ми взяли один з наших найбільш характерний актив бренду, етикетку, і перетворили її на спосіб відзначення та натхнення ірраціональної любові наших шанувальників, — говорить партнер Rethink та виконавчий креативний директор Ксав’є Бле. — Створення цього трафарету стало справжньою командною роботою, у якій брали участь тату-майстри, салони та фанати з татуюванням з усього світу».

Також фанати Heinz можуть взяти участь у розіграші однієї зі 100 спеціально розроблених етикеток на цільовій сторінці розіграшу. Для просування гівевею, Heinz запустила рекламну кампанію за участі спеціалізованого підрозділу Publicis Groupe — Publicis 57, що займається медіа-купівлею та плануванням.

Кампанія включає в себе диджитал відео, що з’явилось у соціальних мережах Instagram та YouTube, а також зовнішні білборди в Чикаго та Нью-Йорку. Платні медіа-компоненти включають таргетинг на основі даних, щоб зв’язати бренд з молодшою цільовою аудиторією.

Кампанія є частиною ширшої глобальної креативної стратегії бренду, що оспівує «ірраціональну любов» та одержимість, з якою бренд і фанати йдуть на все заради цього продукту.

Розкажіть друзям про новину