Heinz створив картоплю фрі у формі ложки
14 Лип 2022, 17:13

Heinz створив картоплю фрі у формі ложки

Щоб відзначити Національний день картоплі фрі, що відбувся 13 липня, Heinz випустив картоплю фрі у формі ложки Spoon Friez, яка здатна зачерпнути ідеальну кількість кетчупу.

Оголошуючи про чудовий винахід, Heinz повідомив, що він також провів дослідження, яке показало, що 95% людей відмовляються їсти картоплю без соусу. Ще 84% людей дратує те, що вони не можуть досягнути ідеального співвідношення картоплі та кетчупу.

Дженіна Керрол-Голдін, менеджер з маркетингу Heinz, пояснила: «Літні вечірки офіційно повернулися в меню цього року. Ми готові надолужити втрачене, і багато хто з нас згадуватиме з друзями та родиною, ділитися гарним часом та смачною їжею. Оскільки картопля фрі є звичайним доповненням до багатьох страв, здавалося правильним, що ми знайшли рішення якраз до літнього сезону».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину