Heinz створив картоплю фрі у формі ложки
14 Лип 2022, 17:13

Heinz створив картоплю фрі у формі ложки

Щоб відзначити Національний день картоплі фрі, що відбувся 13 липня, Heinz випустив картоплю фрі у формі ложки Spoon Friez, яка здатна зачерпнути ідеальну кількість кетчупу.

Оголошуючи про чудовий винахід, Heinz повідомив, що він також провів дослідження, яке показало, що 95% людей відмовляються їсти картоплю без соусу. Ще 84% людей дратує те, що вони не можуть досягнути ідеального співвідношення картоплі та кетчупу.

Дженіна Керрол-Голдін, менеджер з маркетингу Heinz, пояснила: «Літні вечірки офіційно повернулися в меню цього року. Ми готові надолужити втрачене, і багато хто з нас згадуватиме з друзями та родиною, ділитися гарним часом та смачною їжею. Оскільки картопля фрі є звичайним доповненням до багатьох страв, здавалося правильним, що ми знайшли рішення якраз до літнього сезону».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину