Щоб відзначити Національний день картоплі фрі, що відбувся 13 липня, Heinz випустив картоплю фрі у формі ложки Spoon Friez, яка здатна зачерпнути ідеальну кількість кетчупу.
Оголошуючи про чудовий винахід, Heinz повідомив, що він також провів дослідження, яке показало, що 95% людей відмовляються їсти картоплю без соусу. Ще 84% людей дратує те, що вони не можуть досягнути ідеального співвідношення картоплі та кетчупу.
Дженіна Керрол-Голдін, менеджер з маркетингу Heinz, пояснила: «Літні вечірки офіційно повернулися в меню цього року. Ми готові надолужити втрачене, і багато хто з нас згадуватиме з друзями та родиною, ділитися гарним часом та смачною їжею. Оскільки картопля фрі є звичайним доповненням до багатьох страв, здавалося правильним, що ми знайшли рішення якраз до літнього сезону».