Heinz об’єднався з колишніми зірками мемів у новій кампанії
15 Чер 2023, 17:47

Heinz об’єднався з колишніми зірками мемів у новій кампанії

Компанія Heinz залучила колишніх вірусних зірок для просування на ринку шести соусів з обмеженим терміном придатності, які є частиною кампанії  «15 Minutes of Flavor».

З новою кампанією Heinz знову пропонує свій погляд на «дроп-культуру», коли бренди створюють ажіотаж навколо випуску нових продуктів. Раніше компанія Heinz використала і обіграла цю культуру для колекції вживаного одягу з плямами від кетчупу, який продавався через партнерство з онлайн-платформою перепродажу ThredUp.

Центральним елементом нової кампанії є просування в соціальних мережах, яке спирається на вірусні сенсації минулого, що мали 15 хвилин слави, як-от співачка гурту «Friday» Ребекка Блек та Кайл Крейвен, герой мему «Bad Luck Brian». У той час як Вільям Ханг виконав пісню «She Bangs» у 2004 році на прослуховуванні «American Idol», Крейвен і Блек (яка зараз сама є поп-зіркою) здобули популярність на початку 2010-х років, що дало кампанії низку ностальгічних моментів, на які можна спиратися.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Унікальні смакові поєднання для соусів Heinz, серед яких також Hatch Chili Ranch, Creamy Chimichurri та Harissa Aioli, були натхненні дослідженням ринку товарів повсякденного вжитку, яке показало, що 70% споживачів вважають себе любителями пригод, які прагнуть більшого розмаїття смаків у ресторанах та брендах.

«Як бренд, одержимий споживачами, що знаходиться на передовій харчової культури, ми хочемо перехопити поведінку шанувальників, які шукають нові та унікальні смаки в своїх улюблених ресторанахм, сказала Діана Мейс Доті, асоційований бренд-менеджер Heinz Away from Home.

«15 Minutes of Flavor» були розроблені компанією The Kitchen, а Publicis 57 з Starcom займалася зв’язками з американськими ЗМІ, а Zeno Group зв’язками з громадськістю. Heinz орієнтується на споживачів покоління Z у TikTok та Instagram, щоб просувати нові смаки та створювати очікування для тих, що з’являться в найближчому майбутньому.

Розкажіть друзям про новину