Корейські футбольні вболівальники стикаються з географічним викликом. Європейські матчі транслюються приблизно о 4 ранку або 5 ранку за місцевим часом, коли більшість барів зачинені на ніч через високу вартість робочої сили в цей час. Це означає, що віддані фанати Ліги чемпіонів УЄФА в Кореї мають обмежені можливості насолодитися футболом у соціальному середовищі.
Але бренд пива Heineken та агентство LePub Singapore прийшли на допомогу. «Trust Bars» пропонують рішення, що змінює правила гри.
Замість персоналу барів Heineken довіряє вболівальникам збиратися та добре проводити час, незалежно від години, в обраних барах Сеула, які погодилися відчинити свої двері 24/7, щоб забезпечити унікальний спосіб переживати матчі Ліги чемпіонів УЄФА разом з ними. Забезпечені нічним запасом пива Heineken та закусок для самообслуговування, власники барів передають ключі від своїх закладів вболівальникам по всьому місту.
Корейці звикли до культури самообслуговування у повсякденному житті, часто використовуючи смартфони для бронювання столиків у ресторанах або здійснення покупок у кіосках самообслуговування. Корея також є однією з найбільш довірливих і безпечних країн у світі. Залишати речі без нагляду в кафе — буденна справа.
У кожному такому барі вболівальники можуть замовляти, оплачувати та брати свіже пиво за допомогою перших терміналів самооплати Heineken, що мають просту функцію замовлення та оплати. Технології безпеки та верифікації додатково забезпечують дотримання місцевих правил щодо віку вживання алкоголю та відповідальної подачі алкоголю, гарантуючи, що неповнолітні відвідувачі не будуть допущені до закладу та не будуть обслужені.
Перші цілодобові «Trust Bars» відкрилися у квітні в модному районі Сеула Хонгде під час матчів Ліги чемпіонів, позиціонуючи Heineken як пиво вибору протягом усього футбольного сезону, півфінали якого відбудуться цього тижня, а фінал завершиться 31 травня.