10 Кві 2024, 16:20

Heineken розповів про відчуття людей від першого ковтка холодного пива

У житті є небагато відчуттів, на які завжди можна покластися, щоб отримати задоволення. Холодна сторона подушки. Сонце на обличчі. Перший ковток холодного пива.

Пивний бренд Heineken та креативна агенція LePub запустили глобальну кампанію «The First Ahhh», яка яка відобразила культове та освіжаюче відчуття «першого ковтка» пива.

Кампанія «The First Ahhh!» стартувала на 75 ринках з телевізійним роликом.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Більш широка глобальна кампанія демонструє споживачам п’ять основних принципів пивоваріння Heineken, які є секретом надійного, високоякісного та ідеально збалансованого смаку пива — незалежно від того, в якій точці світу людина перебуває.

У типовій для Heineken манері, щоб показати, наскільки сильно бренд піклується про свій ідеально збалансований смак, бренд відправив свого головного пивовара Віллема ван Ваесберге вимірювати поверхні барів та столів за допомогою «The Beer Level» — «високо наукового» інструменту, наповненого пивом Heineken, який покликаний гарантувати ідеальну презентацію пінти пива.

Кампанія «The First Ahhh!» триватиме по всьому світу протягом 2024 та 2025 років і включатиме серію активацій, спрямованих на підвищення обізнаності про преміальну якість брендів Heineken.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео