У той час, коли Великобританія перебуває у вирі літніх спортивних змагань, пивний бренд Heineken представив перший у світі «страховий поліс на пиво», який захищає футбольних фанатів від «несподіваних розливів».
Створена агентством Publicis London, ініціатива «HeineCare» забезпечить любителів пива та футбольних фанатів певним заспокоєнням, оскільки, за оцінками, під час великих спортивних подій у Великій Британії розливається близько 11 мільйонів пінт пива.
Якщо пиво буде розлито під час святкування чи співчуття, вболівальники зможуть відсканувати QR-код, розміщений на спеціальних пивних килимках та постерах у пабах, що беруть участь у програмі, і потрапити на сторінку «HeineCare». Заповнивши деяку базову інформацію, вболівальники, які втратили пиво та відчувають спрагу, зможуть отримати заміну у вигляді безкоштовної пінти Heineken або Heineken 0.0.
Окрім цього, Heineken також співпрацював з амстердамським брендом дизайнерського дощового одягу Rainkiss, щоб розробити Pint-cho — надлегкий пончо, який захищає фанатів від розлитого пива. Паби-учасники матимуть обмежену кількість безкоштовних Pint-cho, які зможуть отримати гравці, а також їх можна буде виграти через соціальні мережі.
«Страхування пива — це саме та річ, про яку кожен футбольний вболівальник навіть не підозрював, що він потребує, — сказав креативний директор Publicis London Ноель Бантінг. — Ми хотіли, щоб креатив звернувся безпосередньо до вболівальників, які не з чуток знають, як легко розлити пиво, насолоджуючись матчем, і дав їм зрозуміти, що більше не потрібно про це хвилюватися. Витріть очі та стіл — «HeineCare» про все подбає».
Менеджерка з маркетингу Heineken Стефані Декстер додала: «Heineken прагне показати, що бути справжнім вболівальником — це не те, як ти виглядаєш, а те, як ти поводишся і висловлюєш свою любов до футболу. Але у Великобританії ми знаємо, що вираження вашої любові до футболу може бути небезпечним для пива. Тому цього літа Heineken бере на себе відповідальність за захист пива для вболівальників».