Hanes переодягнув жителів Дикого заходу у свою білизну
18 Бер 2024, 18:02

Hanes переодягнув жителів Дикого заходу у свою білизну

Бренд нижньої білизни Hanes запропонував власну історію Дикого Заходу під назвою «The Great Softening», зняту Джозефом Каном (режисером кліпів Тейлор Свіфт). Вона поєднала жорсткі тропи фільмів про Дикий Захід та спокусливих сучасних моделей у яскравій білизні від Hanes. Стилізований, жартівливий та енергійний сюжет вирізняє Hanes серед конкурентів.

«Кліп допомагає відрізнити Hanes від конкурентів завдяки легкому гумору, який визначає, наскільки доступним є бренд, — заявив Джозеф Кан. — Нижня білизна може бути складним продуктом для продажу, і ми долаємо незручність, приймаючи і відзначаючи її. Проте реклама серйозно ставиться до продукту завдяки високій вартості виробництва та естетиці. Рекламний ролик відображає продукт: зрозумілий, стильний і сучасний».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину