Днями Епіцентр оголосив про fun-акцію в одному із київських ТЦ для тих, хто мав у домашній бібліотеці російські книжки. Головною метою акції був прийом книжок російського видавництва чи просто російськомовних на переробку. Але всім, хто приносив русняві книжки, пропонувалася знижка від 10 до 15 % на паперову продукцію: туалетний папір, паперові рушники та серветки.

Ініціатива проходила в межах пропозиції «Поповнюй паперові запаси з економією до -55 %», яку супроводжував вже знайомий герой рекламної кампанії Єнот Полоскун. Таким чином всі, хто приніс непотрібні книги, мали, змогу отримати максимальну знижку до -75 % на всю паперову продукцію.

У соціальних мережах така ініціатива Епіцентру отримала безліч захопливих відгуків.
Для інформування про акцію Епіцентр створив вірусний ролик, розповсюдивши його лише у власних соціальних мережах. Ролик отримав ~1 млн охоплення та понад тисячу коментарів у ТікТок, Instargam та Facebook. На наступний день акції Епіцентр отримав органічні згадки мікроінфлюенсерів та звичайних користувачів, які знімали ТікТок і показували свій досвід здачі ворожих книжок.
Загалом Епіцентр зібрав 6 ящиків російських книг, які принесло 225 українців.
