Сенсація цього сезону британська співачка Charli XCX ще не готова дозволити своєму тренду «Brat summer» померти, випустивши тизери в соціальних мережах разом з брендом H&M, які натякають на їхню колаборацію.
Натяки на цю співпрацю почали з’являтися, коли H&M видалив усі дописи, а потім оновив логотип, зробивши його на фоні кольору «Brat green», і загадково включивши дату «12092024» у свою біографію.

Charli XCX, зі свого боку, поділилася у своїх Instagram-stories зображенням вмісту сумочки, у якій був зім’ятий чек H&M з переліком предметів, імовірно, з нової колекції бренду.

29 серпня бренд опублікував фото Charli XCX, підтвердивши, що осінньо-зимова колекція H&M вийде 12 вересня.