H&M оновив логотип та видалив усі дописи в Instagram
30 Сер 2024, 11:34

H&M оновив логотип та видалив усі дописи в Instagram

Сенсація цього сезону британська співачка Charli XCX ще не готова дозволити своєму тренду «Brat summer» померти, випустивши тизери в соціальних мережах разом з брендом H&M, які натякають на їхню колаборацію.

Натяки на цю співпрацю почали з’являтися, коли H&M видалив усі дописи, а потім оновив логотип, зробивши його на фоні кольору «Brat green», і загадково включивши дату «12092024» у свою біографію.

Charli XCX, зі свого боку, поділилася у своїх Instagram-stories зображенням вмісту сумочки, у якій був зім’ятий чек H&M з переліком предметів, імовірно, з нової колекції бренду.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

29 серпня бренд опублікував фото Charli XCX, підтвердивши, що осінньо-зимова колекція H&M вийде 12 вересня.

Розкажіть друзям про новину