H&M оновив логотип та видалив усі дописи в Instagram
30 Сер 2024, 11:34

H&M оновив логотип та видалив усі дописи в Instagram

Сенсація цього сезону британська співачка Charli XCX ще не готова дозволити своєму тренду «Brat summer» померти, випустивши тизери в соціальних мережах разом з брендом H&M, які натякають на їхню колаборацію.

Натяки на цю співпрацю почали з’являтися, коли H&M видалив усі дописи, а потім оновив логотип, зробивши його на фоні кольору «Brat green», і загадково включивши дату «12092024» у свою біографію.

Charli XCX, зі свого боку, поділилася у своїх Instagram-stories зображенням вмісту сумочки, у якій був зім’ятий чек H&M з переліком предметів, імовірно, з нової колекції бренду.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

29 серпня бренд опублікував фото Charli XCX, підтвердивши, що осінньо-зимова колекція H&M вийде 12 вересня.

Розкажіть друзям про новину