Британський фітнес-бренд Gymshark стверджує, що створив «перший у світі стриманий білборд» у своїй останній кампанії, на якому зображена фітнес-інфлюенсерка Леана Діб у хіджабі.
Хіджаб зроблений з реального матеріалу, щоб надати активації відчуття 3D.
Рекламна кампанія є частиною кампанії бренду «Every Strong Belongs», яка пропагує інклюзивність фітнесу.
Діб вперше почала знімати онлайн-відео в жовтні минулого року і з того часу набрала приголомшливих 18 мільйонів підписників на своїх каналах.
Вона сказала: «Коли я почала ділитися своєю подорожжю, метою було надихнути мою аудиторію і допомогти їм стати кращою версією себе. Це не змінилося і ніколи не зміниться. Я відчуваю, що повністю поділяю меседж Gymshark «Every Strong Belongs» і з нетерпінням чекаю на те, щоб разом з вами долати кордони.
Бути обличчям першого у світі стриманого білборду в такому знаковому місці тут, у Лондоні, – це величезний момент і відповідальність. Я щиро вірю, що подібні ініціативи допоможуть більшій кількості жінок відчувати себе впевнено у своєму тілі та прийняти свою індивідуальність».
Діб буде прикрашати білборд на вулиці Вайтчепел у Лондоні, всього за 16 метрів від мечеті Східного Лондона, протягом наступних чотирьох тижнів.
Калум Вотсон, директор з глобального партнерства Gymshark, додав: «Подорож Леани була просто дивовижною. Вона – одна з найважливіших і надихаючих спортсменок у сучасному світі.
Вона живе і дихає всім тим, у що ми віримо в Gymshark, тому дуже приємно мати її в команді. Ми хотіли зробити щось, щоб не тільки відзначити Леану, але й її аудиторію та все, за що вона виступає. І, в типовому стилі Gymshark, чому б не зробити це вперше у світі? Леано, ми вітаємо тебе!»