Гумористичний ролик IKEA показав cкладнощі планування різдвяних заходів
18 Гру 2023, 12:45

Гумористичний ролик IKEA показав cкладнощі планування різдвяних заходів

IKEA представила свою нову різдвяну кампанію, яка показала, як важко впоратися з довгим списком зобов’язань, які мають іспанці під час різдвяних свят.

Реклама показала сім’ю, яка звернулася за допомогою до міжнародного організатора заходів, щоб скласти детальний графік і план, щоб не пропустити жодної різдвяної події.

Щоб підтримати цю ідею, ІКЕА провела дослідження «What if less Christmas was more Christmas?», де заглибилася в почуття та емоції, які відчувають іспанці в цей період, проаналізувавши стрес, пов’язаний з плануванням та організацією різдвяних заходів. Відповідаючи на це запитання, 48% респондентів опитування сказали, що вони відчували це на собі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«ІКЕА повертається з різдвяною кампанією, яка, сподіваємося, змусить посміхнутися тих, кому доводиться планувати всі різдвяні святкування. Ми усвідомлюємо, що є люди, які відчуватимуть самотність у цей період, але ми хотіли, щоб наша кампанія відображала 50% іспанців, які, згідно з даними нашого дослідження, часом відчувають стрес від планування та організації різдвяних заходів. Ми хотіли запросити їх відсвяткувати Різдво вдома простіше, але завжди з ноткою гумору ІКЕА», — пояснює Габріель Ладарія, директор з маркетингу ІКЕА Spain.

Розробкою кампанії займалось агенство McCann Spain.

Розкажіть друзям про новину