IKEA представила свою нову різдвяну кампанію, яка показала, як важко впоратися з довгим списком зобов’язань, які мають іспанці під час різдвяних свят.
Реклама показала сім’ю, яка звернулася за допомогою до міжнародного організатора заходів, щоб скласти детальний графік і план, щоб не пропустити жодної різдвяної події.
Щоб підтримати цю ідею, ІКЕА провела дослідження «What if less Christmas was more Christmas?», де заглибилася в почуття та емоції, які відчувають іспанці в цей період, проаналізувавши стрес, пов’язаний з плануванням та організацією різдвяних заходів. Відповідаючи на це запитання, 48% респондентів опитування сказали, що вони відчували це на собі.
«ІКЕА повертається з різдвяною кампанією, яка, сподіваємося, змусить посміхнутися тих, кому доводиться планувати всі різдвяні святкування. Ми усвідомлюємо, що є люди, які відчуватимуть самотність у цей період, але ми хотіли, щоб наша кампанія відображала 50% іспанців, які, згідно з даними нашого дослідження, часом відчувають стрес від планування та організації різдвяних заходів. Ми хотіли запросити їх відсвяткувати Різдво вдома простіше, але завжди з ноткою гумору ІКЕА», — пояснює Габріель Ладарія, директор з маркетингу ІКЕА Spain.
Розробкою кампанії займалось агенство McCann Spain.