Гумористичний ролик Adidas оспівав популярні стереотипи про німців
09 Кві 2024, 11:47

Гумористичний ролик Adidas оспівав популярні стереотипи про німців

Режисер Санджай Де Сілва представив нову футбольну форму Adidas для збірної Німеччини в гумористичному ролику «Typical German».

Ролик показав відданість Adidas творчості та інноваціям та дослідив стереотипи німецької ідентичності, пропонуючи чудовий погляд на унікальні характеристики країни.

Красу та розмаїття Німеччини разом з популярними кліше оспівали за допомогою типового для німців сухого почуття гумору.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розробкою кампанії займалось агентство Jung von Matt.

Розкажіть друзям про новину