Гумористичний ролик Adidas оспівав популярні стереотипи про німців
09 Кві 2024, 11:47

Гумористичний ролик Adidas оспівав популярні стереотипи про німців

Режисер Санджай Де Сілва представив нову футбольну форму Adidas для збірної Німеччини в гумористичному ролику «Typical German».

Ролик показав відданість Adidas творчості та інноваціям та дослідив стереотипи німецької ідентичності, пропонуючи чудовий погляд на унікальні характеристики країни.

Красу та розмаїття Німеччини разом з популярними кліше оспівали за допомогою типового для німців сухого почуття гумору.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розробкою кампанії займалось агентство Jung von Matt.

Розкажіть друзям про новину