Гумористичний ролик Adidas оспівав популярні стереотипи про німців
09 Кві 2024, 11:47

Гумористичний ролик Adidas оспівав популярні стереотипи про німців

Режисер Санджай Де Сілва представив нову футбольну форму Adidas для збірної Німеччини в гумористичному ролику «Typical German».

Ролик показав відданість Adidas творчості та інноваціям та дослідив стереотипи німецької ідентичності, пропонуючи чудовий погляд на унікальні характеристики країни.

Красу та розмаїття Німеччини разом з популярними кліше оспівали за допомогою типового для німців сухого почуття гумору.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розробкою кампанії займалось агентство Jung von Matt.

Розкажіть друзям про новину