Гумористичні ролики зобразили несподівані місця для використання дезодоранту
18 Лют 2025, 16:44

Гумористичні ролики зобразили несподівані місця для використання дезодоранту

Так, навіть там, унизу, хлопцям знадобиться додаткова допомога. Ось чому бренд дезодорантів LYNX випустив аромат, спеціально розроблений для всього тіла, адже приємний запах ніколи не має меж.

На честь цього LYNX презентував ролики, які поєднують розваги зі сміливими повідомленнями, гарантуючи, що характерний гумор бренду залишається на першому місці.

Кампанія починається з історії про баскетболіста, який під час закидання викликає неочікувану привабливість. Два додаткових ролики, дія яких відбувається в кінотеатрі та боксерському залі, нагадують хлопцям, що LYNX призначений для всього тіла.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео