Gucci випустив колекцію сліпучого робочого одягу
28 Гру 2022, 09:42

Gucci випустив колекцію сліпучого робочого одягу

Протягом багатьох років єдиними прикрасами на робочих сорочках були масляні плями та бруд. Бренд робочого одягу Dickies до свого 100-річного ювілею об’єднався з Gucci, щоб зробити так, щоб люди були найяскравішими, коли міняють шини.

Колаба між Gucci та Dickies поєднує в собі розкіш та функціональність, спираючись на міцні опори Dickies, такі як куртка Eisenhower та робочі штани 874, прикрашені стразами.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Dickies Europe (@dickies_europe)

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Майстри Gucci вручну прикрасили кожен виріб, «щоб створити унікальні форми сяючого самовираження». Все це, звичайно, коштує дорого — від куртки за 7410 доларів до спідньої білизни за 6590 доларів.

Розкажіть друзям про новину