Модний дім Gucci та його креативний директор Алесандро Мікеле представили нову рекламну кампанію Gucci Exquisite. Вона є даниною поваги кіно та одному з його найвидатніших майстрів, режисерові Стенлі Кубрику.
Алесандро Мікеле розповів, наскільки його завжди захоплював світ кіно завдяки його здатності розповідати історії, що досконало досліджують реальність, пригоди людського життя та його течії.
«Коли я думаю про сукню, я ніколи не уявляю її окремо від історії та життя її власниці. Сукня для мене не просто шматок тканини, а інструмент, за допомогою якого ми можемо розповісти, ким ми вирішуємо бути, втілити у форму наші бажання та вищий зміст нашого буття. Ось чому я завжди думав про свої колекції як про фільми, здатні передати кінематографію сьогодення».
Рекламною кампанією «Exquisite» Мікеле представляє те, що він називає «актом любові» до Кубрика, джерела глибокого натхнення для креативного директора модного дому, який заново проживає фільми, дозволяючи собі розбивати їх, змішувати їх і збирати, наповнюючи їх луками Gucci.
У кадрах кампанії можна дізнатися про декорації деяких з найвідоміших фільмів режисера, у тому числі: «Баррі Ліндон», «Сяйво», «Із широко заплющеними очима», «Механічний апельсин» та «2001: Космічна одіссея».
У реалізації кампанії також брала участь італійська художниця з костюмів Мілена Канонеро, чотириразова володарка премії «Оскар» за найкращі костюми, яку дуже цінує сам Алессандро Мікеле: «Вона прийняла моє запрошення повернутися до деяких сцен, які зробили її безперечною зіркою в історії кінокостюмів. Її присутність у цьому проекті для мене зворушливий та безцінний подарунок».