Greenpeace «затопив» улюблені речі філіппінців, щоб розповісти про кліматичну кризу
25 Лют 2025, 17:20

Greenpeace «затопив» улюблені речі філіппінців, щоб розповісти про кліматичну кризу

Міжнародна природоохоронна організація Greenpeace UK влаштувала потужний перформанс, який відбувся біля штаб-квартири гіганта з видобутку викопного палива Shell.

У рамках ініціативи «Breaking Point: Untold Stories of Climate Loss and Damage» активісти взяли молотки і влаштували жахливу «виставку» колись улюблених речей філіппінських громад, які були зруйновані кліматичними тайфунами.

Учасники кампанії прагнули показати, як нафтогазова промисловість підживлює кліматичну кризу та посилює екстремальні погодні явища, що руйнують життя і засоби до існування звичайних людей по всьому світу.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео