За даними Forbes, покоління Z має високу свідомість щодо забруднення навколишнього середовища. Саме тому, за даними The Guardian, покоління Z відмовляється від водіння автомобілів.
Однак дослідження Deloitte показало, що 27% підлітків покоління Z називають ігри своїм улюбленим заняттям. Самі того не знаючи, час, який вони проводять за відеоіграми про автомобілі, генерує стільки ж викидів CO2, скільки 17 мільйонів автомобілів у реальному світі.
Greenpeace заохочує окремих людей діяти як спільнота. Тому він об’єднався з агенцією VML, щоб створити «Play for the Future» — поєднання наукових даних та ігрового застосунку для геймерів, який нейтралізує їхній вуглецевий слід під час гри в реальному часі.
Геймерам потрібно лише завантажити цей застосунок на свою інформаційну панель, щоб відстежувати та компенсувати свій вуглецевий слід під час гри в режимі реального часу, перетворюючи кожен ігровий транспортний засіб на транспортний засіб з нульовим викидом, а кожного геймера — на людину, яка змінює правила гри.
Розроблений для інтеграції з ігровою естетикою та системами, застосунок розраховує викиди CO2 на основі потужності процесора, типу екрану та режиму гри. Він відображає вироблений CO2 і пропонує можливість компенсувати його через партнерство з програмою уловлювання вуглецю.