Greenpeace створив застосунок, який нейтралізує вуглецевий слід геймерів
05 Вер 2024, 17:08

Greenpeace створив застосунок, який нейтралізує вуглецевий слід геймерів

За даними Forbes, покоління Z має високу свідомість щодо забруднення навколишнього середовища. Саме тому, за даними The Guardian, покоління Z відмовляється від водіння автомобілів.

Однак дослідження Deloitte показало, що 27% підлітків покоління Z називають ігри своїм улюбленим заняттям. Самі того не знаючи, час, який вони проводять за відеоіграми про автомобілі, генерує стільки ж викидів CO2, скільки 17 мільйонів автомобілів у реальному світі.

Greenpeace заохочує окремих людей діяти як спільнота. Тому він об’єднався з агенцією VML, щоб створити «Play for the Future» — поєднання наукових даних та ігрового застосунку для геймерів, який нейтралізує їхній вуглецевий слід під час гри в реальному часі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Геймерам потрібно лише завантажити цей застосунок на свою інформаційну панель, щоб відстежувати та компенсувати свій вуглецевий слід під час гри в режимі реального часу, перетворюючи кожен ігровий транспортний засіб на транспортний засіб з нульовим викидом, а кожного геймера — на людину, яка змінює правила гри.

Розроблений для інтеграції з ігровою естетикою та системами, застосунок розраховує викиди CO2 на основі потужності процесора, типу екрану та режиму гри. Він відображає вироблений CO2 і пропонує можливість компенсувати його через партнерство з програмою уловлювання вуглецю.

Розкажіть друзям про новину