Головним елементом святкової реклами українського маркетплейсу став адвент-календар
26 Гру 2023, 11:14

Головним елементом святкової реклами українського маркетплейсу став адвент-календар

Креативна агенція Taktika розробила різдвяну рекламу українському маркетплейсу Prom. Головним елементом роликів став адвент-календар, який нагадує людям про зміну дат зимових свят.

У 2023 році Україна перейшла на календар за новим стилем та остаточно перенесла зимові свята на два тижні раніше. Відповідно до нового календаря, Різдво тепер святкують 25 грудня, а День Святого Миколая — 6 грудня. Prom.uа вирішив зафіксувати важливі зміни у святковій рекламі, тож завданням Taktika було знайти новий візуальний формат, що відрізняється від традиційних різдвяних кампаній.

Ідея кампанії народилася на командному брейнштормі з інсайту, що через зміни календарів, люди плутаються у датах та забувають завчасно купити все необхідне до свят. А дуже хочеться, щоб усі все встигли та придбали не випадкові речі, а бажані.
Юлія Новаченко
маркетинг-директор Prom.ua

Сюжет рекламних роликів обертається навколо адвент-календаря — знаного елементу Різдва. Кожне віконце календаря відкриває перед глядачем дату та нагадує про подарунки близьким. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Ролики були виконані у формі адвент-календаря, тому що це дозволило нам протягом усього хронометражу фокусуватися на головному повідомленні — даті свята, яку глядач має помітити та запам’ятати.
Роман Гурбанов
креативний директор Taktika

Фокус у віжуалах залишився на центральному елементі — святковій даті. Усі рекламні матеріали також стилізували під комірки адвент-календаря.

Наразі реклама вже охопила 8 мільйонів користувачів в диджиталі, 53% глядачів переглянули довгі ролики до кінця, при середньому значенні 15% для відео від 20 секунд. У Prom.ua відзначають, що це гарний результат, який свідчить про те, що реклама подобається їх аудиторії.

Розкажіть друзям про новину