Креативна агенція Taktika розробила різдвяну рекламу українському маркетплейсу Prom. Головним елементом роликів став адвент-календар, який нагадує людям про зміну дат зимових свят.
У 2023 році Україна перейшла на календар за новим стилем та остаточно перенесла зимові свята на два тижні раніше. Відповідно до нового календаря, Різдво тепер святкують 25 грудня, а День Святого Миколая — 6 грудня. Prom.uа вирішив зафіксувати важливі зміни у святковій рекламі, тож завданням Taktika було знайти новий візуальний формат, що відрізняється від традиційних різдвяних кампаній.
Сюжет рекламних роликів обертається навколо адвент-календаря — знаного елементу Різдва. Кожне віконце календаря відкриває перед глядачем дату та нагадує про подарунки близьким.
Фокус у віжуалах залишився на центральному елементі — святковій даті. Усі рекламні матеріали також стилізували під комірки адвент-календаря.
Наразі реклама вже охопила 8 мільйонів користувачів в диджиталі, 53% глядачів переглянули довгі ролики до кінця, при середньому значенні 15% для відео від 20 секунд. У Prom.ua відзначають, що це гарний результат, який свідчить про те, що реклама подобається їх аудиторії.