Головним елементом святкової реклами українського маркетплейсу став адвент-календар
26 Гру 2023, 11:14

Головним елементом святкової реклами українського маркетплейсу став адвент-календар

Креативна агенція Taktika розробила різдвяну рекламу українському маркетплейсу Prom. Головним елементом роликів став адвент-календар, який нагадує людям про зміну дат зимових свят.

У 2023 році Україна перейшла на календар за новим стилем та остаточно перенесла зимові свята на два тижні раніше. Відповідно до нового календаря, Різдво тепер святкують 25 грудня, а День Святого Миколая — 6 грудня. Prom.uа вирішив зафіксувати важливі зміни у святковій рекламі, тож завданням Taktika було знайти новий візуальний формат, що відрізняється від традиційних різдвяних кампаній.

Ідея кампанії народилася на командному брейнштормі з інсайту, що через зміни календарів, люди плутаються у датах та забувають завчасно купити все необхідне до свят. А дуже хочеться, щоб усі все встигли та придбали не випадкові речі, а бажані.
Юлія Новаченко
маркетинг-директор Prom.ua

Сюжет рекламних роликів обертається навколо адвент-календаря — знаного елементу Різдва. Кожне віконце календаря відкриває перед глядачем дату та нагадує про подарунки близьким. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Ролики були виконані у формі адвент-календаря, тому що це дозволило нам протягом усього хронометражу фокусуватися на головному повідомленні — даті свята, яку глядач має помітити та запам’ятати.
Роман Гурбанов
креативний директор Taktika

Фокус у віжуалах залишився на центральному елементі — святковій даті. Усі рекламні матеріали також стилізували під комірки адвент-календаря.

Наразі реклама вже охопила 8 мільйонів користувачів в диджиталі, 53% глядачів переглянули довгі ролики до кінця, при середньому значенні 15% для відео від 20 секунд. У Prom.ua відзначають, що це гарний результат, який свідчить про те, що реклама подобається їх аудиторії.

Розкажіть друзям про новину