У 2024 році Міжнародний фестиваль креативності Golden Drum святкуватиме 30-річчя. Фестиваль, який уже понад три десятиліття відзначає та нагороджує за творчі здобутки у рекламній індустрії, креативних комунікаціях та суміжних сферах, відкриває прийом заявок. 9 і 10 жовтня в Grand Hotel Bernardin, Порторож, Словенія, творча рекламна спільнота знову збереться разом, щоб відзначити найкращих представників галузі, а також обмінятися досвідом та повчитися у провідних експертів рекламного бізнесу.
Golden Drum приймає всі роботи, які були вперше показані, опубліковані або реалізовані в період з 22 серпня 2023 року по 21 серпня 2024 року. До участі в конкурсі запрошуються агенції, рекламодавці, клієнти, дизайнерські й виробничі компанії, медіакомпанії та інші креативники з 42 країн. Роботи можна подати до 21 серпня 2024 року в шести різноманітних номінаціях: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum та спеціальній номінації All Juries. Призи будуть вручені на церемонії нагородження Golden Drum Awards Show, яка відбудеться 10 жовтня 2024 року в Порторожі, Словенія.
Фестиваль Golden Drum посилює конкуренцію, представляючи нову групу B2B в номінації Creative Business Excellence, де представники рекламної індустрії матимуть змогу продемонстувати свої творчі здобутки. Категорії в цій групі охоплюють низку ініціатив, орієнтованих на B2B, наприклад, B2B Brand Re:Fresh, B2B Storytelling тощо. Всі новинки конкурсу можна переглянути тут.
Всі учасники з України отримують знижку 80% на вступні внески.
Конкурс Golden Drum оцінюватимуть 56 членів журі з регіону, а також інших куточків світу.