Global PR: як українській компанії працювати на міжнародному ринку. Лекція Олени Дальської-Латошевіч
03 Сер 2022, 12:28
PR

Global PR: як українській компанії працювати на міжнародному ринку. Лекція Олени Дальської-Латошевіч

Проєкт MMR Edu створений для тих, хто хоче вчитися, хто шукає відповіді на свої запитання, хто почав стратегічні зміни і не знає, яким шляхом рухатися. Ми залучаємо найкращих фахівців своєї справи, аби вони ділилися своїм досвідом та інсайтами.

Лекція Олени Дальської-Латошевіч, директорки з PR та комунікацій кіберспортивної групи WePlay Holding, відбудеться 12 серпня об 11:00. Радимо скористатися цією можливістю, аби задати практичні питання та отримати дієві поради фахівця.

Олена вже понад 20 років у маркетингових комунікаціях. Має британський диплом CIPR Professional Diploma, авторка та викладачка курсу ​​«PR та журналістика в кіберспорті» у Національному університеті фізичного виховання і спорту України, засновниця агенції з PR-консалтингу PRaxis, авторка Telegram-каналу з вакансіями у сфері PR та комунікацій PR & Comms Jobs.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

ТЕМА: Global PR: як українській компанії працювати на міжнародному ринку

Олена Дальська-Латошевіч розкаже про те:

  • коли починати говорити про бренд на міжнародному ринку та чи взагалі варто це робити;
  • як комунікувати тему війни в міжнародному бізнесі;
  • Media Relations у поточній ситуації: як будувати стосунки із журналістами на нових ринках;
  • GR як елемент PR-кампаній (спойлер — працює!);
  • корисні інструменти PR-фахівця для роботи у міжнародних комунікаціях;
  • Кейс: Day Center by AMD від WePlay Esports.

Доступ до лекції за донатом. 
Реєстрація за посиланням.

Також ви можете отримати доступ до попередніх лекцій — Олени Плахової про інтегровані комунікації під час війни, Оксани Коваль про діджитал під час війниВалерії Толочиної про те, як бренду залишатися в етері під час війни та Олени Дерев’янко про трансформацію системи управління бізнесом у нових реаліях.

Розкажіть друзям про новину