Антикорупційна організація Transparency International поставила питання корупції на порядок денний напередодні саміту G20 у Ріо-де-Жанейро за допомогою партизанської кампанії за участю команди парапланеристів і одного з найвідоміших пляжів міста.
Кампанія «Money Gliders» була розроблена агенцією INNOCEAN Berlin. Для цього шість парапланів надрукували так, щоб вони виглядали як доларові купюри. Вони летіли над Ріо-де-Жанейро та приземлилися на пляжі Барра-да-Тіжука на банері з написом «Наскільки очевидною має бути корупція, перш ніж вона стане пріоритетом G20?».
INNOCEAN Berlin також створила ролик, у якому представлені Money Gliders, включно з матеріалами, знятими самими пілотами, і тим, як параплани виготовлялися.
Transparency International створила цю кампанію через розчарування послідовними самітами G20, які не розглядали питання корупції як пріоритетне.
Організація стверджує, що всі цілі G20, включаючи стійкість та економічне зростання, підриваються корупцією, яка щорічно обходиться світовій економіці в 3,6 трильйона доларів США.