Багато хто через це проходив, відкриваючи Netflix і стикаючись зі знайомим запитанням на профільному екрані «Хто дивиться?», не зовсім розуміючи, що хоче подивитися.
Це, здавалося б, просте запитання стає занадто екзистенційним у новій рекламі бренду. У ролику глядачі знайомляться з жінкою на ім’я Норма, яка бореться зі своєю ідентичністю. У результаті з’являється безліч різних особистостей, кожна з яких нагадує про серіали, які вона дивиться, такі як «Емілі в Парижі» та «Дивні дива».
Шанувальники серіалу «Чорне дзеркало» можуть впізнати деякі моменти епізоду «Жахлива Джоан», у якому зіграли Сальма Хаєк та Енні Мерфі.
Це моторошний, але веселий погляд на поняття запійного перегляду улюблених серіалів, створений рекламним агентством David Madrid.
Агентство описало рекламу так: «Дивна, але нормальна. Альтернативна, але комерційна. Складна і водночас проста. Повна протиріч. Як і всі ми».