«Хто дивиться?»: героїня ролика пережила кризу ідентичності, обираючи серіал на Netflix
16 Січ 2024, 12:01

«Хто дивиться?»: героїня ролика пережила кризу ідентичності, обираючи серіал на Netflix

Багато хто через це проходив, відкриваючи Netflix і стикаючись зі знайомим запитанням на профільному екрані «Хто дивиться?», не зовсім розуміючи, що хоче подивитися.

Це, здавалося б, просте запитання стає занадто екзистенційним у новій рекламі бренду. У ролику глядачі знайомляться з жінкою на ім’я Норма, яка бореться зі своєю ідентичністю. У результаті з’являється безліч різних особистостей, кожна з яких нагадує про серіали, які вона дивиться, такі як «Емілі в Парижі» та «Дивні дива».

Шанувальники серіалу «Чорне дзеркало» можуть впізнати деякі моменти епізоду «Жахлива Джоан», у якому зіграли Сальма Хаєк та Енні Мерфі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Це моторошний, але веселий погляд на поняття запійного перегляду улюблених серіалів, створений рекламним агентством David Madrid.

Агентство описало рекламу так: «Дивна, але нормальна. Альтернативна, але комерційна. Складна і водночас проста. Повна протиріч. Як і всі ми».

Розкажіть друзям про новину