У січні Нью-Йоркська лотерея випустила нову серію білетів Xtreme Multiplier, кожен з яких примножує виграш до 100 разів і має головний приз у розмірі $5 000 000.
На честь їх запуску агентство McCann New York розробило кампанію «More Winnings Could Be In Your Hands».
Ролик показав чоловіка, який вирішив змайструвати саморобні руки з предметів домашнього вжитку, таких як фен, настільна лампа та терка для сиру, щоб використати кілька білетів одночасно.
«Існує так багато нових білетів Xtreme Multiplier і шансів примножити свій виграш, що вам може знадобитися більше рук, щоб зібрати їх усі, — сказав Шейн Міллінгтон, головний креативний директор McCann New York. — У нашій останній рекламі наш герой відчайдушно будує конструкцію з усього, що він міг знайти вдома. Тому що, коли справа доходить до примноження ваших розваг, ми не зупиняємося лише на білетах, ми йдемо ва-банк — або, краще сказати, всі «руки» в гру».
Кампанія буде проходити на телебаченні, OLV, OOH, радіо, в друкованих та диджитал ЗМІ по всьому штату Нью-Йорк з такими партнерами, як Univision, Time Out, Spotify, Pandora та Hulu. Кампанія також буде розміщена на соціальних платформах, включаючи Facebook, Instagram та Snapchat.