Бренд нижньої білизни Victoria’s Secret презентував нову колекцію «Icon».
Обличчями кампанії стали легендарні «янголи» бренду Наомі Кемпбелл, Жизель Бюндхен, Адріана Ліма та Кендіс Свейнпол.
Емілі Ратаковскі та Гейлі Бібер також приєдналися до кампанії.
Центральним елементом колекції The Icon є новий демісезонний бюстгальтер Push-Up.
За словами бренду, бюстгальтер «має першу у своєму роді технологію підйому і формування, яка налаштована для підкреслення природних форм власниці» і включає в себе конвертовані бретелі і фірмовий мереживний візерунок, «який зникає під одягом».
Колекція включає розміри від 32A-44DDD та XS-XXL і зроблена у нейтральних та яскравих відтінках, таких як рожевий та зелений.
Окрім зйомок у новій рекламі, Victoria’s Secret оголосив, що «обрані таланти кампанії» також візьмуть участь у світовому турі Victoria’s Secret World Tour, переосмисленому модному показі бренду.