Агенція VIVID разом з британською агенцією 89Up та тисячами українців кинули виклик найпотужнішій «зброї» росії в Європі.
Не дивлячись на весь той жах та терор, який відбувався на території України, Європейські парламентарі продовжували розглядати рф як основного постачальника енергоресурсів для Європи, турбуючись про свою енергетичну безпеку.
Електронна петиція – найяскравіший прояв народовладдя та можливість людей впливати на законотворчий процес. І, водночас, цей інструмент став дуже популярним в Україні з початком війни. Необхідно було зібрати консолідовану думку народу, щоб вона мали значущість перед обличчям парламентарів.
Тому разом із британськими партнерами агенцією 89 up було розроблено сайт для збору голосів щодо енергетичного ембарго в ЄС для продуктів росії.
Наступним кроком стала кампанія із розповсюдження заклику приєднатися до петиції серед широкого кола українців. Для цього спланували охоплення 2 500 000 жителів великих міст України та особливо тих, хто бере участь у підписанні петицій.
Основними каналами комунікації стали інфлюенсери, популярні новинні пабліки в Телеграм, Твіттері (для членів ЄП) та Фейсбуці, а також топові новинні сайти.
В українському digital досить шумно, а закликів підписати ту чи іншу важливу петицію не меншає. Тому було вкрай необхідно привернути увагу аудиторії до комунікації. Було розроблено дві ідеї зображень, які мали свої характерні особливості: яскрава патріотична – для розповсюдження в соціальних мережах через інфлюенсерів, а інша – більш рішуча та дещо агресивніша, мала привертати увагу в платній рекламі та при розміщеннях в новинних пабліках.
#GasIsAGun – стало ключовим повідомленням та хештегом, який змогли б відслідкувати європейські парламентарі в майбутньому.
За результатами двотижневої кампанії вдалося майже вдвічі перевиконати плановані показники: охопити 4 000 000 українців та отримати щонайменше 78 розміщень у різних медіа.
Комунікацію підтримали найбільші інфлюенсери країни. І загалом у проєкті взяли участь 30 відомих блогерів. А креативи активно репостили прості українці у своїх соціальних мережах.
І, найголовніше, лише за два тижні кампанії вдалося зібрати більше 30 000 українських голосів на сайті Razomwestand. Тож було внесено значимий комунікаційний вклад, і питання про енергозалежність Європи від росії було підняте на найближчому ж засіданні Європарламенту. А зараз весь демократичний світ позбавляється можливості бути шантажованими росією.