Менш ніж за два місяці до Різдва великий британський багатонаціональний рітейлер Marks & Spencer представив свою різдвяну кампанію одягу та аксесуарів для дому на 2023 рік, створену креативною агенцією MOTHER.
Кампанія натхненна розумінням того, що для багатьох може бути складним завданням знайти баланс між відзначенням того, що ми любимо на свята, і тим, що ми, можливо, не любимо, але все одно відчуваємо себе зобов’язаними зробити. Щоб втілити це в життя, ця кампанія запрошує глядачів відзначати лише те, що вони люблять на Різдво (і пропустити те, що їм не подобається). Слоган кампанії «Love Thismas (Not Thatmas)» заохочує людей приєднатися до неї, вирішивши, що саме робить Різдво найкращим для них.
Дія телевізійної реклами розгортається в чотирьох різних будинках, у кожному з яких живуть популярні британські знаменитості: зірка серіалу «Тед Лассо» Ганна Ваддінгем, співачка та ведуча подкастів Софі Елліс-Бекстор, ведуча та експерт зі стилю Тан Франс і акторка Заві Ештон — і всі вони приймають рішення про те, яких різдвяних традицій вони будуть дотримуватися цього року, а яких — ні.
Кожен з героїв постає перед кумедною дилемою, що є доречним відсиланням до тиску, з яким люди часто стикаються напередодні Різдва, і до тих дрібниць, які всі роблять, щоб зробити святковий сезон особливим для тих, хто їх оточує.
Анна Бретвейт, директорка з маркетингу одягу та товарів для дому M&S, сказала: «Я впевнена, що кожен, хто подивиться нашу рекламу, зможе відчути себе частиною нашого казкового акторського складу, який так кумедно втілює в життя ті маленькі моменти та дилеми, з якими ми всі стикаємось у різдвяний час! Перед тим, як створити «Love Thismas (Not Thatmas)», ми поспілкувалися з сотнями наших клієнтів, і всі вони розповіли нам, що на Різдво вони відчувають тиск від необхідності турбуватися і планувати так багато речей. Ми знаємо, що часто може здаватися, що цей список нескінченний, тому цього року ми вирішили відсвяткувати і дати можливість нашим клієнтам просто робити те, що вони люблять».
Саундтрек, що звучить у кампанії «I Would Do Anything For Love (But I Won’t Do That)», ідеально передає жартівливий дух кампанії.