Один із найтитулованіших клубів України підписав меморандум із Міністерством цифрової трансформації України, яке координує фандрейзингову платформу UNITED24. Клуб буде підтримувати напрям «Медична допомога».
Першим спільним проєктом «Шахтаря» та UNITED24, який має сприяти збільшенню обсягу благодійних пожертв на підтримку України, стане програма «Разом за Україну» (Pitch in for Ukraine). Її ідея полягає в тому, щоб продати за благодійні внески віртуальні поля відомих українських стадіонів.
Людина з будь-якого куточка світу, яка хоче підтримати Україну, може зробити внесок та стати співвласником стадіону в цифровому форматі. До кожного цифрового фрагмента футбольного поля «PoP» (Pixel of the Pitch, або Польового пікселя) додається офіційний електронний сертифікат з іменем донора та унікальним номером видання.
Колишній стадіон «Шахтаря» став першим віртуальним полем кампанії. Цифрова версія легендарної «Донбас Арени» містить 154 000 пікселів, які фанати можуть обирати залежно від одного із шести рівнів пожертв. Наприклад, Бронзовий піксель коштує 680 грн. Кожен такий піксель — це окремий фрагмент поля розміром із футбольний м’яч — 22 кв. см. Кошти від продажу пікселів будуть спрямовані на програми допомоги дітям від фонду Shakhtar Social, «Медичну допомогу» через UNITED24, гуманітарні проєкти фондів Saving lives та KSE Foundation. Пікселі можна буде придбати з 23 серпня на сайті.
Окрім цього, у матчах групового етапу Ліги чемпіонів УЄФА сезону 2022/23 на ігровій формі «Шахтаря» буде нанесено логотип UNITED24.