Футболісти цілуються на матчі у відповідь на політику Катару проти ЛГБТКІ+
01 Гру 2022, 17:23

Футболісти цілуються на матчі у відповідь на політику Катару проти ЛГБТКІ+

Через політику Катару, яка суперечить правам спільноти ЛГБТКІ+ та викликає глобальні суперечки під час чемпіонату світу з футболу, численні бренди та активісти об’єдналися, щоб зробити цю проблему помітною за допомогою соціальних акцій.

Зіткнувшись із цією ситуацією, рекламне агентство Serviceplan House of Communication Spain разом із COGAM, мадридською неурядовою ЛГБТК-організацією, заснованою в 1986 році, створили громадський рух #LoveWinsQatar, метою якого є заклик геймерів усього світу обмінюватися зображеннями кохання між футболістами під час віртуальних матчів.

«У футбольних відеоіграх іноді трапляється, що гравці цілуються, обіймаються, тримаються за руки. Є навіть глюки, які можуть імітувати прояви прихильності. Звідси виникла ідея. Якщо ви не можете показати кохання на реальному ігровому полі, давайте зробимо це на віртуальному ігровому полі», — заявила творча група Serviceplan House of Communication Spain.

Механіка приєднання до руху #LoveWinsQatar дуже проста:

1) Забити гол
2) Направити свого гравця близько до іншого
3) Захоплення зображення
4) Поділіться цим із #LoveWinsQatar

«Це одна з тих абсолютно необхідних кампаній, народжених як реакція на щось несправедливе: Катар не дотримується основних прав людини, зокрема права спільноти ЛГБТ+». — прокоментував Еміліо Вальверде, виконавчий креативний директор Serviceplan House of Communication Spain. «І щоб озвучити і поширити цю ініціативу, ми хотіли зробити це через співтовариство, співтовариство геймерів, віддане, що підтримує і має величезний вплив. Сподіваюся, це повідомлення знайде відгук у всьому світі».

Кармен Гарсія де Мерло, представник COGAM, додала: «Ми закликаємо людей зробити нашу реальність видимою для наших прав, для нашого благополуччя у більш справедливому суспільстві в умовах рівності та різноманітності. За допомогою цієї ініціативи ми допоможемо зруйнувати дискримінацію щодо представників ЛГБТ+».

Кампанія була розширена та адаптована п’ятьма різними мовами: іспанською, англійською, португальською, німецькою та польською, щоб охопити всі кутки земної кулі.

Цю справу підтримали й інші асоціації, такі як бразильський фонд Aliança Nacional LGBTI+, Federación Argentina LGBT та польська студія Game-Changer.

Розкажіть друзям про новину