З нагоди довгоочікуваного повернення четвертого сезону серіалу «Справжній детектив» популярної кримінальної драми, стримінговий сервіс NOW створив інноваційний білборд зі світлочутливою фарбою, щоб створити унікальну трансформацію вдень і вночі.
У вражаючому відтворенні моторошного сюжету «Справжнього детектива» на білборді зображені силуети восьми чоловіків, які працюють на арктичній дослідницькій станції «Цалал» і безслідно зникають у першій серії сезону.
Білборд, який займе центральне місце на лондонській Олд-стріт, використовує фотохромну (світлочутливу) фарбу, тому із заходом сонця в реальному часі вісім зображених на ньому чоловіків зникають, залишаючи по собі лише порожній похмурий пейзаж, сліди та вогні смолоскипів.
Кампанія збіглася з виходом сезону «Справжнього детектива» у понеділок, 15 січня, який можна переглянути на сайті NOW та на телеканалі Sky Atlantic. Подальше посилення зовнішньої реклами призведе до того, що білборд «Справжнього детектива» з’явиться у лондонському метро, а також на диджитал білбордах на залізниці та автошляхах у регіоні.
Джеймі Шварц, директор з маркетингу та брендингу NOW, сказав: «Що може бути кращим способом відзначити повернення «Справжнього детектива», ніж оживити сюжетну лінію серіалу за допомогою імерсивної побудови. Білборд не залишає глядачам жодних сумнівів, що новий сезон буде сповнений таємниць та інтриги».