Фільми без діалогів нагадали про необхідність вимикати телефони у кіно
22 Кві 2025, 12:29

Фільми без діалогів нагадали про необхідність вимикати телефони у кіно

Щоб нагадати глядачам про необхідність вимкнути свої телефони перед початком фільму, австралійська телеком-компанія Telstra запустила кампанію, створену спеціально для кінотеатрів, за допомогою серії фільмів агенції Bear Meets Eagle On Fire.

Кампанія складається із трьох короткометражних фільмів — «Mirror Mirror», «Four Legged Friend» та «Magnetic Boy» — кожен з яких створений без діалогів, щоб донести меседж тиші.

Фільми були зняті режисером Дуґалом Вілсоном через продюсерську компанію FINCH, і стали першою комерційною кінороботою Вілсона в Австралії з 2018 року.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину