Фільми без діалогів нагадали про необхідність вимикати телефони у кіно
22 Кві 2025, 12:29

Фільми без діалогів нагадали про необхідність вимикати телефони у кіно

Щоб нагадати глядачам про необхідність вимкнути свої телефони перед початком фільму, австралійська телеком-компанія Telstra запустила кампанію, створену спеціально для кінотеатрів, за допомогою серії фільмів агенції Bear Meets Eagle On Fire.

Кампанія складається із трьох короткометражних фільмів — «Mirror Mirror», «Four Legged Friend» та «Magnetic Boy» — кожен з яких створений без діалогів, щоб донести меседж тиші.

Фільми були зняті режисером Дуґалом Вілсоном через продюсерську компанію FINCH, і стали першою комерційною кінороботою Вілсона в Австралії з 2018 року.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину