Фільми без діалогів нагадали про необхідність вимикати телефони у кіно
22 Кві 2025, 12:29

Фільми без діалогів нагадали про необхідність вимикати телефони у кіно

Щоб нагадати глядачам про необхідність вимкнути свої телефони перед початком фільму, австралійська телеком-компанія Telstra запустила кампанію, створену спеціально для кінотеатрів, за допомогою серії фільмів агенції Bear Meets Eagle On Fire.

Кампанія складається із трьох короткометражних фільмів — «Mirror Mirror», «Four Legged Friend» та «Magnetic Boy» — кожен з яких створений без діалогів, щоб донести меседж тиші.

Фільми були зняті режисером Дуґалом Вілсоном через продюсерську компанію FINCH, і стали першою комерційною кінороботою Вілсона в Австралії з 2018 року.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео