FFFACE.ME запустила колекцію NFT на підтримку української армії
16 Бер 2022, 11:29

FFFACE.ME запустила колекцію NFT на підтримку української армії

Студія FFFACE.ME запустила NFT-колекцію Ukrainian Power Artifacts. Цим дропом студія прагне закласти базис важливого культурного сліду: сучасна Україна – це символ бойового духу, незгасної надії та безумовної Сили. Усі кошти отримані від її продажу будуть перераховані на підтримку Збройних сил України.

У такі часи, як зараз, з’являється дуже сильний творчий імпульс, завдяки якому народилася концепція NFT-колекції Ukrainian Power Artifacts. У ній кожен із лотів є буквально об’єктом сили, в який ми вклали наш імпульс, що сформувався під час бомбардувань, евакуацій та психологічних випробувань. Покупці кожного з цих артефактів отримають цей імпульс і стануть сильнішими, так само як покупець оригінального предмета мистецтва отримує частинку душі автора
Дмитро Корнілов
CEO FFFACE.ME
Колекція FFFACE.ME складається з трьох NFT:

Перша з них – Mother of Power була продана першого ж дня. Це зображення київського монументу Батьківщина Мати, яка охороняє Землю від небезпеки, що насувається. Власник цієї роботи отримав захист від вторгнення в особистий простір та негуманної поведінки у свою сторону.

Друга робота – Soul Power містить зображення українського діджитал інфлюенсера Астри Стар (@starr.astra), яка, здається, тримає весь світ на своїх плечах. Зверху нависає невидимий загрозливий образ. Ця робота про силу, яка активується попри візуальну крихкість образу та нерівність сил. За концепцією, автор роботи отримає здатність активувати приховані духовні ресурси та вміння знаходити рішення у найскладніших ситуаціях спираючись лише на себе.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Діджитал інфлюенсерка також є продуктом студії. З початку війни Астра почала вести «Щоденники війни», в яких описує події в Україні та власні переживання під час них.

За кожну сторіс користувачів з репостом «Щоденників війни» інфлюенсерка донатить 50 гривень ($1,6) в фонд @savelife.in.ua, що допомагає українській армії.

Фінальна робота просякнута особистим досвідом. Це випадкова фотографія, яку зробив СЕО студії Діма Корнілов, коли ховався у бомбосховищі. Світло наприкінці вестибюля фарбує стіни синьо-жовтими фарбами, створюючи містичну візуальну метафору. Власник цієї роботи отримає здатність бачити вихід з будь-якої ситуації.

Розкажіть друзям про новину