Фестиваль «Каннські леви» представив нову нагороду
20 Жов 2023, 14:50

Фестиваль «Каннські леви» представив нову нагороду

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські леви» оголосив про про створення нової категорії Luxury & Lifestyle Lions та закриття Mobile Lions, яке зумовлене тим, що «за останні кілька років креативність, керована мобільними пристроями, поширилася майже на всіх Левів».

Ця нагорода стане глобальним орієнтиром для брендів у сфері розкоші, визнаючи та відзначаючи найвпливовіші креативні роботи, досвід та креативні бізнес-рішення для сектору розкоші та стилю життя.

Саймон Кук, генеральний директор «Каннських левів», сказав: «Коли ми представляємо Лева, який відображає потреби галузі, премія створюється у співпраці з відповідною галуззю. Наш глобальний комітет експертів порадив нам, що ця галузь, яка дуже швидко розвивається, потребує власного еталону, щоб ми могли перейти від підвищення обізнаності до визнання рішень, які змінюють бізнес-моделі та встановлюють нові креативні стандарти для ринку, що перебуває в постійному русі. Нагородами Luxury & Lifestyle Lions будуть відзначені брендовані комунікації та рішення, що сприяють підвищенню ефективності бізнесу та лояльності до бренду. Мультидисциплінарне журі встановить нові стандарти для сектору розкоші та відзначить творчі роботи, які розвивають сектор».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Маріан Бреннеллі, глобальний директор з нагород «Каннських левів», зазначив: «Ринок розкоші зіткнувся зі значними потрясіннями в останні роки і після пандемії. Зміна споживчої поведінки, прискорений перехід до електронної комерції та нових технологій — це лише деякі з тих сфер, в яких ринку довелося швидко орієнтуватися та впроваджувати інновації. Додайте до цього мінливі цінності нових демографічних груп, еволюцію визначення розкоші на незахідних ринках і необхідність приділяти більше уваги сталому розвитку та усвідомленому споживанню, і ви почнете розуміти, яку ключову роль у цій трансформації може відігравати креативність світового класу».

Повна інформація про Luxury & Lifestyle Lions, включно з визначенням, критеріями та категоріями, буде опублікована разом із аплікаційною формою в листопаді. Деталі щодо голови журі та членів журі будуть оголошені на початку наступного року, а заявки на участь у конкурсі Cannes Lions 2024 приймаються з 18 січня 2024 року.

Розкажіть друзям про новину