Фанатам майонезу запропонували змінити cвоє прізвище Heinz на Hellmanns
16 Кві 2024, 13:06

Фанатам майонезу запропонували змінити cвоє прізвище Heinz на Hellmanns

Компанія Heinz зробила дуже хорошу роботу, щоб стати кетчупом №1. Але чи всі люблять кетчуп? Hellmann’s є, по суті, іншим суперником у битві приправ зі своїм майонезом, і він згуртувався, щоб піти в бій.

Бренд майонезу Hellmann’s запросив людей з прізвищем Heinz, які віддають перевагу майонезу, змінити своє прізвище на Hellmanns.

«Ми вважаємо, що ім’я, з яким ви народилися, не повинно диктувати ваші уподобання щодо приправ, — заявив Джеймі Кордвелл, виконавчий креативний директор Hellmann’s. — Ми хотіли дати шанс любителям майонезу з прізвищем Heinz розставити всі крапки над «і» і публічно заявити про свою любов до майонезу».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Німеччина має найвищу концентрацію людей із прізвищем Heinz у світі, тому вона стала полем битви для дуже нестандартної кампанії Hellmann’s .

П’ятеро шанувальників майонезу на прізвище Heinz зголосилися змінити свої прізвища на Hellmanns у своїх публічних соціальних профілях, а один із них навіть пройшов юридичну процедуру зміни прізвища.

Також Hellmann’s створив зовнішню рекламу та друковану продукцію для підтримки своєї соціальної кампанії.

Розкажіть друзям про новину