Компанія Heinz зробила дуже хорошу роботу, щоб стати кетчупом №1. Але чи всі люблять кетчуп? Hellmann’s є, по суті, іншим суперником у битві приправ зі своїм майонезом, і він згуртувався, щоб піти в бій.
Бренд майонезу Hellmann’s запросив людей з прізвищем Heinz, які віддають перевагу майонезу, змінити своє прізвище на Hellmanns.
«Ми вважаємо, що ім’я, з яким ви народилися, не повинно диктувати ваші уподобання щодо приправ, — заявив Джеймі Кордвелл, виконавчий креативний директор Hellmann’s. — Ми хотіли дати шанс любителям майонезу з прізвищем Heinz розставити всі крапки над «і» і публічно заявити про свою любов до майонезу».
Німеччина має найвищу концентрацію людей із прізвищем Heinz у світі, тому вона стала полем битви для дуже нестандартної кампанії Hellmann’s .
П’ятеро шанувальників майонезу на прізвище Heinz зголосилися змінити свої прізвища на Hellmanns у своїх публічних соціальних профілях, а один із них навіть пройшов юридичну процедуру зміни прізвища.
Також Hellmann’s створив зовнішню рекламу та друковану продукцію для підтримки своєї соціальної кампанії.