Фанатам майонезу запропонували змінити cвоє прізвище Heinz на Hellmanns
16 Кві 2024, 13:06

Фанатам майонезу запропонували змінити cвоє прізвище Heinz на Hellmanns

Компанія Heinz зробила дуже хорошу роботу, щоб стати кетчупом №1. Але чи всі люблять кетчуп? Hellmann’s є, по суті, іншим суперником у битві приправ зі своїм майонезом, і він згуртувався, щоб піти в бій.

Бренд майонезу Hellmann’s запросив людей з прізвищем Heinz, які віддають перевагу майонезу, змінити своє прізвище на Hellmanns.

«Ми вважаємо, що ім’я, з яким ви народилися, не повинно диктувати ваші уподобання щодо приправ, — заявив Джеймі Кордвелл, виконавчий креативний директор Hellmann’s. — Ми хотіли дати шанс любителям майонезу з прізвищем Heinz розставити всі крапки над «і» і публічно заявити про свою любов до майонезу».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Німеччина має найвищу концентрацію людей із прізвищем Heinz у світі, тому вона стала полем битви для дуже нестандартної кампанії Hellmann’s .

П’ятеро шанувальників майонезу на прізвище Heinz зголосилися змінити свої прізвища на Hellmanns у своїх публічних соціальних профілях, а один із них навіть пройшов юридичну процедуру зміни прізвища.

Також Hellmann’s створив зовнішню рекламу та друковану продукцію для підтримки своєї соціальної кампанії.

Розкажіть друзям про новину