Епіцентр перетворив свою парковку на меблевий рай
05 Жов 2023, 10:27

Епіцентр перетворив свою парковку на меблевий рай

Netflix одягнув презерватив на обеліск в Буенос-Айресі, а Епіцентр перетворив свою парковку на меблевий рай. Все це в ім’я реклами та створення незабутніх вражень для своїх клієнтів.

Зараз, коли конкуренція на ринку росте, важливо виділятися і бути креативними. Епіцентр взяв на озброєння AR-технології та MIXED REALITY для реклами акції “Меблі-Френдлі”.

У останньому відео ритейлера меблі з Епіцентру буквально вилітають на парковку. Цей незвичайний підхід не тільки підвищує інтерес споживачів, але й викликає справжнє бажання скористатись нагодою та купити меблі за акційною ціною.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Варто відзначити, що це не перший експеримент Епіцентру з Mixed Reality. Ще в 2020 році покупці мали можливість приміряти меблі за допомогою камери свого смартфону у себе в інтер’єрі, а цього разу Епіцентр зробив ставку на креатив.

Розкажіть друзям про новину