Epica Awards запропонувала номінантам бути оціненими «за межами бульбашки»
04 Вер 2023, 13:43

Epica Awards запропонувала номінантам бути оціненими «за межами бульбашки»

Кампанія від NEW! Creative agency у Литві кидає виклик агентствам, щоб їх оцінювали «за межами їхньої бульбашки».

Можливості для агентств отримати оцінку своєї роботи з боку об’єктивної та незалежної експертної спільноти справді рідкісні. Як єдиний глобальний креативний конкурс, який оцінюють журналісти, що пишуть про індустрію, Epica Awards пропонує такий шанс.

Цю важливу відмінність підкреслює литовське креативне агентство NEW! Creative Agency, Lithuania у своїй кампанії 2023 року. Використовуючи бульбашкову плівку як візуальну метафору, зображення заохочують агенції «бути оціненими за межами своєї бульбашки».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Креативний директор Міндаугас Юозапавічюс каже, що ідея виникла природним чином: «Бриф був чітким, і в ньому є дуже сильне УТП».

Міндаугас очолює креативний відділ з січня 2022 року, але сама агенція була заснована 11 років тому. Штат агентства налічує 26 співробітників. «Незважаючи на те, що ми спробували кілька підходів до моделі агентства протягом багатьох років, наразі найкращим терміном, що описує нас як агентство, буде «універсали», — каже він.

Він додає, що агентство прагне до ефективності, а також до майстерності. «Ми пишаємося тим, що з самого початку існування нашої агенції не минуло жодного року, щоб ми не були нагороджені литовськими нагородами за маркетингову ефективність».

Що стосується нагородження, яке оцінює преса, то агентство «на 100% позитивно налаштоване, якщо говорити про експертну пресу. І це, безумовно, стосується журі Epica Awards. Чим більше неупередженості, тим краще, це допомагає відзначити справжні перлини».

Серед цьогорічних нововведень конкурсу — новий Media Grand Prix, який тепер офіційно заснований після м’якого запуску в минулому році, і нова категорія AI Craft. Крім визнання цієї нової галузі, AI Craft дозволить традиційним роботам блиснути в категоріях Print Craft, Illustration та Photography.

Говорячи про штучний інтелект, цього року на конкурсі вперше в індустрії з’явився експериментальний склад журі, який даватиме свою оцінку роботам. Однак це не вплине на основне журі.

Розкажіть друзям про новину