Енергетичний напій став артефактом гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
05 Тра 2023, 14:55

Енергетичний напій став артефактом гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

Бренд NON STOP офіційно анонсував колаборацію з комп’ютерною грою S.T.A.L.K.E.R. Банка енергетичного напою стане артефактом у довгоочікуваному продовженні гри – S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля.

Це вже друга співпраця NON STOP та S.T.A.L.K.E.R: вперше напій з’явився у грі  S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля і став джерелом енергії для сталкерів ще у 2007 році. Він допомагав героям бігти швидше під час боїв та навіть із тяжкою зброєю. 

S.T.A.L.K.E.R. – серія ігор, створена українською компанією GSC Game World. Події відбуваються у наш час, в альтернативній версії зони відчуження Чорнобильської АЕС. Гра представлена в жанрі шутер від першої особи, з елементами рольової гри та пригодницького бойовика. У світ вже вийшли три гри цієї серії, остання – у 2009 році. Шанувальники з нетерпінням чекали виходу улюбленої гри з осучасненою графікою і новими можливостями, адже робота над нею тривала понад десять років, а реліз кілька разів відкладався у зв’язку з повномасштабною війною.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Колаборація з цією легендарною грою – гарна можливість наочно продемонструвати дію нашого продукту. NON STOP и цій грі «працює» так само, як і в житті – додає енергії. А героям S.T.A.L.K.E.R. додаткові сили можуть зберегти життя. Ми дуже раді, що продовжуємо співпрацю навіть 16 років потому після нашої першої інтеграції. Впевнений, що S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля буде не менш успішною, ніж попередні версії, та вкотре приверне увагу до України та надзвичайних проєктів, які тут втілюються.
Борис Ткачов
директор з маркетингу групи компаній «Нові Продукти»

Розкажіть друзям про новину