Елтон Джон знявся для реклами мережі оптик
08 Тра 2025, 14:24

Елтон Джон знявся для реклами мережі оптик

Мережа магазинів оптики Specsavers оголосила про нову співпрацю з колекцією Elton John Eyewear.

Креативники запустили інтегровану маркетингову кампанію на YouTube, у зовнішній рекламі, пресі, соціальних мережах та в магазинах, яка спочатку з’явиться у Великобританії та Північній Європі, а потім буде запущена в Австралії та Новій Зеландії.

Колекція, доступна на сайті Specsavers, містить 13 дизайнів та лімітовану серію сонцезахисних окулярів. Серед назв оправ — «Tiny Dancer», «Captain Fantastic» та «Seamstress».

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанія підтримується комплексною PR-активністю, а також представила проморолик із Елтоном Джоном у головній ролі.

Розкажіть друзям про новину