Elf Beauty дослідив «особливу поведінку» своїх споживачів у ролику в стилі програм про тваринний світ
11 Чер 2024, 11:10

Elf Beauty дослідив «особливу поведінку» своїх споживачів у ролику в стилі програм про тваринний світ

Зірка серіалу «У кращому світі», британська акторка та телеведуча Джаміла Джаміль взяла на себе роль антрополога в кампанії Elf «Peculiar Behavior» від агенції Madwell, щоб розкрити людську пристрасть до ідеального сяйва, викликаного поцілунками сонця. Назвіть це етнографією в косметичних масштабах.

Ця кампанія досліджує культурний вплив рідкого бронзера Elf Bronzing Drops.

Веселий рекламний ролик, що нагадує дослідницьку телепрограму, зобразив Джамілу як безстрашну антропологиню, яка вирушає в насичену подіями експедицію. Одягнена у твідовий піджак і озброєна біноклем, її героїня втілює дух класичного британського дослідника. Її місія? Вивчити та задокументувати відчайдушні заходи, на які сучасні «гомо сапієнс» підуть заради яскравого літнього сяйва.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У своїх спостереженнях Джаміль помічає молоду дівчину в її «природному середовищі існування», яка таємно цупить бронзера Elf Bronzing Drops у своєї сестри. В аеропорту помічає вражаюче сяючу молоду людину, що вирізняється з-поміж інших мандрівників, які страждають від джетлагу. Що ж це за таємна зброя? Бронзер Elf, які, здається, змушують навіть найбільш втомлених мандрівників виглядати так, ніби вони щойно повернулися з тропічного відпочинку.

Реклама досягає свого піку, коли героїня Джаміли на галасливій міській вулиці відкриває власний флакончик косметичного засобу, і люди намагаються роздобути цей продукт.

«Elf Bronzing Drops — це продукт номер один, який наша спільнота запитує у нас все частіше. У дусі дивувати, захоплювати та розважати нашу аудиторію — з цим несподіваним ельфійським поворотом ми дали волю своїй уяві, — говорить Корі Марчізотто, маркетинг-директор Elf Beauty. — Наша спільнота розумна, весела і безсоромно експресивна. Вони, по суті, пишуть сценарій для нас».

«У ролику ми в ігровій формі показуємо високий рівень попиту на продукт, а також демонструємо його властивості та трансформаційний вплив на колір обличчя», — додала представниця агенції Madwell.

Розкажіть друзям про новину