Стримінговий сервіс BBC iPlayer запропонував учасникам Сухого січня альтернативу алкоголю за допомогою яскравого, частково анімаційного ролика, який продемонстрував різноманітні пропозиції платформи.
У ролику використано фрагменти з таких шоу BBC, як «Люди нічого не роблять», «МастерШеф», «Гевін і Стейсі» та «Лігво драконів», у яких герої програм вживають алкоголь, але на честь Сухого січня його замінили кумедною анімацією.
Рекламний ролик під назвою «Dry January» був розроблений власним агентством BBC Creative, а також включає в себе кліпи з останніх шоу BBC, таких як «Привиди» та «По-пацанськи».
BBC Creative випустила рекламу після дослідження, яке показало, що ключ до відмови від вживання алкоголю — знайти розважальне проведення часу або хобі.