Електродриль замість коктейлю: анімований ролик BBC показав свою альтернативу алкоголю
26 Січ 2024, 17:15

Електродриль замість коктейлю: анімований ролик BBC показав свою альтернативу алкоголю

Стримінговий сервіс BBC iPlayer запропонував учасникам Сухого січня альтернативу алкоголю за допомогою яскравого, частково анімаційного ролика, який продемонстрував різноманітні пропозиції платформи.

У ролику використано фрагменти з таких шоу BBC, як «Люди нічого не роблять», «МастерШеф», «Гевін і Стейсі» та «Лігво драконів», у яких герої програм вживають алкоголь, але на честь Сухого січня його замінили кумедною анімацією.

Рекламний ролик під назвою «Dry January» був розроблений власним агентством BBC Creative, а також включає в себе кліпи з останніх шоу BBC, таких як «Привиди» та «По-пацанськи».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

BBC Creative випустила рекламу після дослідження, яке показало, що ключ до відмови від вживання алкоголю — знайти розважальне проведення часу або хобі.

Розкажіть друзям про новину