Електродриль замість коктейлю: анімований ролик BBC показав свою альтернативу алкоголю
26 Січ 2024, 17:15

Електродриль замість коктейлю: анімований ролик BBC показав свою альтернативу алкоголю

Стримінговий сервіс BBC iPlayer запропонував учасникам Сухого січня альтернативу алкоголю за допомогою яскравого, частково анімаційного ролика, який продемонстрував різноманітні пропозиції платформи.

У ролику використано фрагменти з таких шоу BBC, як «Люди нічого не роблять», «МастерШеф», «Гевін і Стейсі» та «Лігво драконів», у яких герої програм вживають алкоголь, але на честь Сухого січня його замінили кумедною анімацією.

Рекламний ролик під назвою «Dry January» був розроблений власним агентством BBC Creative, а також включає в себе кліпи з останніх шоу BBC, таких як «Привиди» та «По-пацанськи».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

BBC Creative випустила рекламу після дослідження, яке показало, що ключ до відмови від вживання алкоголю — знайти розважальне проведення часу або хобі.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео