Lingokids, інтерактивний застосунок №1 для дітей віком від двох до восьми років, виносить на суд батьків дебати про час, проведений дитиною на екрані, запустивши найбільшу в США кампанію «The Trial by Lingokids».
Ролик кампанії висвітлює невидимий тягар батьківської провини, який відчувають понад 74% американських батьків, коли мова заходить про екранний час їхньої дитини, і заохочує до відкритого діалогу на цю тему, яка зачіпає більшість батьків, але не часто обговорюється (менше 10%).
Для створення фільму Lingokids у партнерстві зі студією Piel, режисером Дієго Уртадо де Мендоса та композитором Фернандо Веласкесом провели яскравий соціальний експеримент, залучивши 11 реальних батьків, які несвідомо випробовували свою батьківську провину, зокрема, пов’язану з тим, як їхні діти проводять час на екрані.
Під час випробування батьки висловлювали свої почуття та сумніви щодо стилю виховання та підходу до екранного часу. У результаті вийшов емоційний і вражаючий погляд на батьківську провину щодо використання часу перед екраном, який став потужним посланням для батьків.