Екранний час дітей став причиною суду над батьками
08 Тра 2025, 15:03

Екранний час дітей став причиною суду над батьками

Lingokids, інтерактивний застосунок №1 для дітей віком від двох до восьми років, виносить на суд батьків дебати про час, проведений дитиною на екрані, запустивши найбільшу в США кампанію «The Trial by Lingokids».

Ролик кампанії висвітлює невидимий тягар батьківської провини, який відчувають понад 74% американських батьків, коли мова заходить про екранний час їхньої дитини, і заохочує до відкритого діалогу на цю тему, яка зачіпає більшість батьків, але не часто обговорюється (менше 10%).

Для створення фільму Lingokids у партнерстві зі студією Piel, режисером Дієго Уртадо де Мендоса та композитором Фернандо Веласкесом провели яскравий соціальний експеримент, залучивши 11 реальних батьків, які несвідомо випробовували свою батьківську провину, зокрема, пов’язану з тим, як їхні діти проводять час на екрані.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Під час випробування батьки висловлювали свої почуття та сумніви щодо стилю виховання та підходу до екранного часу. У результаті вийшов емоційний і вражаючий погляд на батьківську провину щодо використання часу перед екраном, який став потужним посланням для батьків.

Розкажіть друзям про новину